Sen aklıma düştükçe zamansızca, sana kavuşmayı çekiyor içim; kavuşamayacağımızı bile bile... Gene de iyimserim seni bulabileceğime dair! Ki, gülümseyen her kadında seni ararım, Sen bir hayalin tatlı gülümsemesi gibisin! Kavuşamasak da, bunu hayal etmek bile mutlu ediyor beni; hayalleri bastırmam ne mümkün?
Seninle ve sensiz geçen iki hayatım oldu benim. Sana düşkün, sana bağlı, sana heveskârdım Senden başkasını hiç sevmedim. Anladım ki hiç kimseyi seni sevdiğim gibi sevemem ve biliyorum hiçbir kadın senin yerini alamaz... Aramızda mesafeler yol tutmakta, bir eşkıya gibi gözü dönmüş. Mümkün olsaydı koşarak gelirdim sana!
Ben sensizken çok ıstıraplar çekiyorum, çok mutsuzluklarım oluyor, umutsuzluklarım oluyor, hep münhezim kalıyor yüreğim, hep paramparça, hep hayal kırıklığı yaşıyorum. Ölüm kokuyor sensizlik. Yalnızlık çürütüyor yüreğimi. Korkuyorum…
Bir gün çıka gel karanlıklar içinden doğup da üstüme Bırakma korkularıma, Kurtar beni, Kurtar ne olur... Sığındır gönlüne, muhtacım buna Sabredemiyorum sensizliğe, Dayanılmaz bir yük bu Kaldıralım aramızdan ayrılığı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VE BİLİYORUM Kİ… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VE BİLİYORUM Kİ… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir gün çıka gel karanlıklar içinden doğup da üstüme Bırakma korkularıma, Kurtar beni, Kurtar ne olur... Sığındır gönlüne, muhtacım buna Sabredemiyorum sensizliğe, Dayanılmaz bir yük bu Kaldıralım aramızdan ayrılığı.
________ Hüznün değmediği bir sevda var mı hocam ?Yaralanmayan bir gönül ? Seven yüreğin umudu bitmez bu güzel şiirde umut var beklenti olması bile ne güzeldir ..Kutluyorum hocam Gönül kaleminiz tükenmesin
İmkansızlıklar,gerçeklerden kaçma,hayallere sığınış,bazen küçük umutlarla kendini avutma,sonra onlarında içi boş bir bekleyişten ibaret olduğunu anlama...her dizesi ayrı güzeldi. Hislerimize tercüman olmuşsun yine Kemal amca.:)
Yazmak hiç bir ticari amacı olmayan, herhangi bir profesyonel kaygı duymadan, sadece yaşamak istediğim amatörce keyif için yaptığım bir uğraşı.... Bu amatörce yaşadığım keyfi benimle paylaştığınız için teşekkür ederim. Saygılarımla...
Sevgi, sevmek ve de sevda. İnsanlar üzülse de bu hep vardır insan hayatında. Atilamiyor insanın içinden. Güzel ve de dostça bir şiir. Kutluyorum sizi dost. Gönlüne yüreğine sağlık.
Merhaba Kemal bey, düz yazılarınız kadar şiirlerinizde has ve ilginç. Kanuni, Napolyon, Atatürk gibi nice tarihe şan katmış büyük kişilikler üzdükleri gibi sizi de üzmüş kadınlar. Onlarsız olmuyor, onlarla da zor oluyor yaşam. Öyle olmazsa size böylesi has şiirler yazmak mümkün olmazdı... Kutlarım klavyenizin gücünü, selam ve sevgimle...
Saygılarımla