Benzeşelim. Benzeşmek güçlenmektir çoğu zaman. Bazen de temkinli olmaktır. Sıradanlığın emniyetli kollarında göze batmamaktır...
***
Mantık geçmişi katlettiğinde Aklımızı ruhumuza katarak dirilttik bedenimizi. Bedenimizse selvi boylu bir kızın mehabetini sarmaladı aşk için/ Aşk için vazgeçtik her şeyden... Ve aşk yeşerttikçe yüreğimizde baharı Renkli çiçekler büyüttük yaşam için...
***
Bil ki, sen yoksan eğer, yeşillenmez memleketim Yeşillenmez fidanlar, Denizler suya hasret kalır...
***
Eksantrik bir espasta sıkışık kalakaldım menşeimle, Zorlu mütearifelere katlandım. Katlandıkça tökezledim. Her tökezlemeyle kuruntular büyüttüm. Kuruntu, buruntu ve büküntünün Kuşkular biriktirmesinden ayrı bir şey mi ki? Boğuntum kuruntumdan, Kuruntum ise korkumdan...
***
Geçmiş kolay ölmüyor, hoş gör... Ruhum hala onların bedbinliğinde... Geçmiş, gelecek beklentilerin yılgın isyancısı, detayları içinde barındıran iriyarı bir illüzyon... Hiçbir detayda abartılı beklentiler yok. Abartılı hayaller, özlemler, tutkular... yok! Yoksa öyle değil mi?
***
Çaresizlikler karşısında yaşadığım kasavetlerle buldum beni, kişiliksiz, üstü açık bir yalnızlıkta gösterişsiz ve yok hükmünde...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Birleşelim. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Birleşelim. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Alışmışız. O anda okuyacaksın. Duygulanacaksın. Ruhunu, beynini, yormuyacaksın. Evet. Öyle de şiir olur. Ancak; Bir de böylesi var. Düşündüren. alıp seni götüren, emek ürünü, yürek ürünü... Her okuyuşta suya atılan taşın bıraktığı izler gibi halka halka genişleyen.
Sayanınız ve seveniniz çok olsun...
......................................... Saygı ve selamlar..