iki adam tanırım ikisi de birbirinden huysuz sabah ezanından sonra yürümeyi severdi biri, diğeri öğlene kadar uyumayı... ikisi de kahvaltı etmezdi, yakarlardı cigarayı biri yanında bir acı kahveyle, diğeri tavşan kanı çay ile...
iki adam tanırım ikisi de birbirinden huysuz ikisinin de açıktı kapıları hasrete, ikisinin de arayanı, soranı olmazdı, biri dargındı evlatlarına, torunlarına, diğeri darıltmıştı onları keçi inadıyla...
iki adam tanırım ikisi de birbirinden huysuz ikisini de aynı akşam vakitleri basar efkar ikisi de rakı sever biri kavun yer rakının yanında, diğeri peynir amma ve lakin, illa ki, balık ile...
iki adam tanırım ikisi de birbirinden huysuz ellerinde birer makaralı olta balık avına giderler biri sazan yakalamaya tatlı su göletlerine gider, diğeri kefal yakalamaya deniz koylarına
iki adam tanırım ikisi de birbirinden huysuz ikisi de ’asmalı kave’nin müdavimidir ikisi de oyun oynamayı sever, biri ’penci se, severler güzeli genç ise,’ demeyi sever diğeri ise ’taş taşırım laf taşımam," demeyi...
iki adam tanırım ikisi de birbirinden huysuz ikisi de sever bilgisayar başında oturmayı biri www.edebiyatdefteri.com â girer, diğeri, youtuube de video seyreder...
bir kara kışta vurdu iki adamı tek kurşun Hem de sol şakağından tövbesiz Ne huysuzlukları kaldı geride, Ne ziyarete açık kapıları... Aynı mezar içine atıverdik ikisini, İkisine bir tek mezar taşı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İKİ HUYSUZ ADAM.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İKİ HUYSUZ ADAM.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben de iki huysuz adam tanırım, biri şarkı söylemeyi diğeri küfür etmeyi sever, biri tıraş olmayı sever diğeri sakal uzatmayı, ikisinin de tek ortak noktası bir aynada karşılaşmalarıydı sabahları...diye söyleniverdim elimde olmadan. Ve teşekkürler okuttuğun şiir için....
Abim gönlüne sağlık