Bir ülkem vardı, yağmuruyla, çamuruyla Güneşi yarınlara ait beklentilerimin ışığıydı El koydular, ayak izlerinden bana ait olanlara Karanlığın aydınlığı perde perde örtüp Çağın eskidiği ruhlarda Civanmert bir ‘Ata’nın idraki yok olurken…
Değeri anlaşılmamış diyarları idraksiz lafların ebesi adamların yemin yalanı vaadleri kirletirken kim sükuneti manşet yaparsa ruhuna tarihin tekerrürüne bırakılmış bastırılamamış hayâsız ihanetlerini hıncımda köpürmüş cehenneme atacağım.
Saplantıların boyunduruğunda kirlenirken âlem Beyaz güvercinler taşımıyor zeytin dallarını Siyah güvercinler ise uçmuyor barışa… Alçaklığa azık kılınmış insanlık kanıyor yüreklerde İnançlarına radikal mermilerin Dokuz sekizlik ritmiyle Oynanmıyor roman havası Parmak uçlarım ufuklarda Umutlarım yarınlara gebe…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
idraksizliğin idrakı... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
idraksizliğin idrakı... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dostlar serzenişini duyar oldu, kalplerde acısını yaşar oldu.. Cumhuriyet herkese özgürlük getirmişken Bazıları bu güzelliğin içinde kayboldu... Acı olan şey de kıymeti bilmez oldu...selamlar ,saygılar..
Öyle kolay değil Atamızı yüreklerden slmek hocam..Güne düşen günümün şiiri günün acı gerçekleri.. Kaleminiz var olsun hocam Duyarlı yüreğinizi kutlarım ..Siyaset artık sırf çıkar kovalamaca Yeni Yılınız Kutlu olsun hocam..Hüzünlerin kapınızı çalmadığı Sağlık ve Mutluluk dolu bir yıl diliyorum
kalplerde acısını yaşar oldu..
Cumhuriyet herkese özgürlük getirmişken
Bazıları bu güzelliğin içinde kayboldu...
Acı olan şey de kıymeti bilmez oldu...selamlar ,saygılar..