Özgür doğacak, özgür yaşayacaksın. Televizyonunun kumandası elinde olacak, Bacakların özgürce uzanacak maç seyrederken, Çerez kabukları halıyı kirletirse umursamayacaksın Bir ara alırım elektrik süpürgesiyle diyebileceksin. Özgür olacaksın her şeyinle, Sözgelimi çıldırasıya aşık olabilecek kadar özgür. Kimse yanlış yaptığına hükmetmeyecek Her kafadan ses çıkmayacak öyle, müdahaleci Kapıldığın aşkın hesabını kendine vereceksin Özgürce haykıracaksın ona, Sevdiğini, Öyle kem küm etmeyeceksin! Kimse özgürlüğünü kısıtlamayacak onun da, Özgürce gelip kucaklayacak seni. Özgürce öpüşecek, o öpüşle değişecek hayatın birden bire alıp götürecek seni derinlere, o öpüşün kerameti oturtacak seni, nikah masasına… bir de bakacaksın ki, özgürlüğün alınmış elinden!
Önce Televizyon kumandası onun eline geçecek, sonra yularların… Onun oturmana müsaade ettiği yere oturup, seyrettiklerini seyredeceksin çekirdek çitleyerek… çekirdek kabuklarını ayrı bir kapta biriktireceksin. Dizi film manyağı olacaksın, Ayet-ül Kürsi’yi okuyarak değil, Dizi filmin devamını tartışarak uyuyacaksın… Müge Anlı’daki kadının Kocasını öldürüp öldürmediğini tartışacaksın Esra Erol’da kimin elektrik aldığına şahit olacaksın Notlar tutacaksın mantının yapılışına dair… Yani, yozlaşacaksın esaretinde! Özgür doğacak, özgürce aşık olacak, evlenecek, yozlaşacak, yaşayacaksın, yaşadığını sanarak…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOZLAŞACAKSIN ESARETİNDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOZLAŞACAKSIN ESARETİNDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Özgür olmayan hiç bir ruh yaşamdan zevk alamaz bana göre aldım diyerek anca kendini kandırır,,, her zamanki tadında güzel ve anlamlı bir şiirdi Altın kalemin daim olsun değerli Üstadım...
Özgürlük çok güzeldi,her kese karşı özgürlük,Diziler Aile yapımızı mahvediyor...Allaha teslimiyet,yatarken kalkarken Ayetel Kürsiyi okumak,çok güzeldi,kutluyorum,selamlarımla.
ULU ÖNDER MUSTAFA KEMAL ATATÜRK’ÜN MEKANI CENNET OLSUN… 10 KASIM ATATÜRK’Ü ANMA GÜNÜ KUTLU OLSUN… ÖLÜMSÜZ ATATÜRK’E SONSUZ SAYGILAR… Şiirleri çok çok Beğendim.
Özgürlük güzel şey.Yaşam denen olgunun da bir kırmızı çizgisi olması gerektiğini düşünenlerdenim.Aşırı serbesiyetçilik çivisi çıkmış sandığa benzer.Bir daha düzen tutmaz.Yürek sesiniz var olsun üstad. Selam ve saygılarımla
İlahi Kemal amca şiirin böyle devam edeceğini hiç tahmin etmiyordum..:))) Evlilerin duygularına tercüman olmuşsun sanıyorum,keyifle okudum çok güzeldi.
yaşamdan zevk alamaz bana göre
aldım diyerek anca kendini kandırır,,,
her zamanki tadında güzel ve anlamlı bir şiirdi
Altın kalemin daim olsun değerli Üstadım...