Her gün batımının kıpkızıl sancılarında, Mevsimler aşılır umut sağarcasına, morumsu dalgalarda. Bir silüet mahmuzlanır pembe arzularla yüklü, Özlemin dostmavisi rıhtımında…
Her gün batımının kızıl sancılarında, Bir silüet doğar arzularla yüklü, Özlem rıhtımında…
Yitik yüreklerin sarımtırak gülüşlerindeki kaynaşma, Kadife okşanmışlığında, bitimsiz akçalığa bürünür. Güz fırtınaları koptuğu zaman boz duygularda, Kar yumuşaklığında ritimsiz sallanışlar görünür. Farklılaşan ve tatlılaşan gül rengi endamda, Yüreklerin ılıttığı duygularla huzura yürünür.
Bütün susmuşluklara dil, umutlara gönül, Olurcasına yol alır, meçhul ufuklara. Kalan ondan hüzünlü çizgilerdir, Karanlık gri yorgun sularda…
En hoş rotaların en uğrak limanlarında, Asude demli çay sohbetleri koyulaşacak. Tan kokusu buğulanmış sıcacık şafaklarda, Gemiler dinlenecek, yosunsu duygular lavlaşacak. Dalga dalga eriyecek karanlık, ürpertiler buharlaşacak.
Biricik arkadaşıdır yalnızlık, Milyonların kaynaştığı sahillerden, Serin sular daha ferahlık…
Ak ufuklara dalarak kara darlıklardan kaçıyorum, Aşkın erguvan coğrafyasında taşkın bergüzar. Bayrak bayrak ışık salarak gök muştular saçıyorum, Aşkın eflatun atlasında hırçın rüzgar…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Biricik arkadaşıdır yalnızlık, Milyonların kaynaştığı sahillerden, Serin sular daha ferahlık…
Ak ufuklara dalarak kara darlıklardan kaçıyorum, Aşkın erguvan coğrafyasında taşkın bergüzar. Bayrak bayrak ışık salarak gök muştular saçıyorum, Aşkın eflatun atlasında hırçın rüzgar…
S. Edip Yörükoğlu
Bu muhteşem dizeleri okuduktan sonra sesizce iç dünyama çekilmek ve orada uzun zaman kaybolmak hıçkırarak ağlamak ve yeniden doğmak.Yürekte inanılmaz duygular yaşatan bu dizelere teşekkür dizeleri hayatta bizle paylaşan sen güzel insan.Yüreğine sağlık
denizkızı tarafından 8/31/2008 4:37:01 AM zamanında düzenlenmiştir.
Milyonların kaynaştığı sahillerden,
Serin sular daha ferahlık…
Ak ufuklara dalarak kara darlıklardan kaçıyorum,
Aşkın erguvan coğrafyasında taşkın bergüzar.
Bayrak bayrak ışık salarak gök muştular saçıyorum,
Aşkın eflatun atlasında hırçın rüzgar…
S. Edip Yörükoğlu
Bu muhteşem dizeleri okuduktan sonra sesizce iç dünyama çekilmek ve orada uzun zaman kaybolmak hıçkırarak ağlamak ve yeniden doğmak.Yürekte inanılmaz duygular yaşatan bu dizelere teşekkür dizeleri hayatta bizle paylaşan sen güzel insan.Yüreğine sağlık
denizkızı tarafından 8/31/2008 4:37:01 AM zamanında düzenlenmiştir.