Güneşin yitişine gün ederken tanıklık Gönüllere rengârenk sızmış gündüzün An’ına sevinmekle çoğalır şadlık. Ve bağına göre yaz verir sahibi sonsuzluğun Önceleri hiç rastlanmamış kutsi renklerle yunarken Gönlün iklimine şemsleyim çöker şiirsel bir dinginlik.
Sevginin şefkatli sesinin berrak tonuna Gecem sükunetlenir dembedem ve munisçe Akşamdan kalan billur ziyaların saçına Koyu eflatun hareli kavisler esmerleşir latifçe.
Ay vaktidir şimdi... Dolunay gözlü aydınlık gecede, Fısıldar şemsten işittiklerini dünyaya sır yüklü binlerce hece Sevgi şelalesiyle yıkanmış ve paklanmış kalbe Hazların en çalkantılı yoğunluğunu biriktirip gökçe Sevinç bolluğu yollanır huzur harmanında bolca. Bir nefeste dolar hayat, bin nefeste boşalır da Umuda kanat takar, özlemlere nezaket sıvanır. Dostane bir huş’luğa dizelenmenin bahtiyarlığında.
Gökyüzü kadar geniş bir gülümseme Sevgiye bürümcül bir şeffaflık katar her şeyiyle. Aynasıyken ben şems kaynaklı yüreklerin her zaman Dost namesinin şifa notaları yudum yudum Dolunay ışığıyla odama dolar nefaseti yaman.
Sevgiyi de sarhoş eden hayat örüşleriyle Bulutlardan sekerek yıldırımlara selam vere vere Rahatlatacak bir hızın hiç yetişilmeyecek düşlerine Salkım saçak hülya dizilir aşkın kilitlerine.
Katımsız İremliğin leziz sunumuyla Tatlı gülümsemeler yıldızlara armağan Edalar dolunaydan sağılan ömürsü şahan Menevşeler yeşerir perilerin gezindiği yerlerden Ve dolunayın ışık huzmeleri geceye derman…
Şemsleyin gönlüm aydınlanır bahar şafağına, Post sererim demlenmiş şiirlerin köşe bucak kafdağına. Ay sapsarı ışıkla çemberlenmiş pırıl pırıl yarımca Yıldızlarıyla mutlu, gülümsüyor rüzgarın fısıltılarına.. Ay vaktidir şimdi dolunayla koyun koyuna Gönlün her ricasını ferman addeden bir asillik. Sevgi yüküyle ıtırlanmış ilkyaz mevsimi boyunca Gonca lalliğin gül şerbeti çalkalanır durur tadımlık.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AY VAKTİDİR ŞİMDİ DOLUNAYLA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AY VAKTİDİR ŞİMDİ DOLUNAYLA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gökyüzü kadar geniş bir gülümseme Sevgiye bürümcül bir şeffaflık katar her şeyiyle. Aynasıyken ben şems kaynaklı yüreklerin her zaman Dost namesinin şifa notaları yudum yudum Dolunay ışığıyla odama dolar nefaseti yaman.
Sayfaya düşen yürek sesine sevgi ve selamlar arkadaşım.................
AŞK,
YARADILANDAN,
YARADANA DEM VURMUŞ,
META GÖMLEĞİ ÇIKARILIP,
HAKKIN HUZURUNA OTURMUŞ.
RAHLE-İ TEDRİSİNDE ŞEMS İLE
MEVLANA SOFRASINDA,
aşk,
sema tadında,
aşk cennet kıvamında,
aşk huzur-u mevlâ sıratında,
aşk tenden çıkınca,
ruha nakşetmiş boylu boyunca...