Bir güz gününde, bir cumartesiydi. Sonyazın son güzelliğiydi. Duygular seyrangahı; Sonu gelmeyen yolculuğa hazırdı.
Taze heyecanlar da civir civirdi:
“Ümit gözüne gonca gonca neşe ve sevgi yağdığı anda, Bahar şimşeği gibi gül bahçene ateş salmalıyım. Hakikat dilinde; güzellikle aşk aynı renkte, Bülbülün sesiyle gülün ateşini barıştırmalıyım Bir güzel vadide, yemyeşil yamaçlarda Uçsuz bucaksız tutkuları hazda sunmalıyım.
Al yüzün yalımında bir kıvanç dorukta, Pervane kıvraklığında heyecan bulmalıyım. Gönül deryasından kıyısına aşk sırçası sıçratıp, Bu sırçadan binlerce sevgi damlası almalıyım.
Burç yaylasına ceylan tazeliği döşeyip, Menekşe sohbetine gül kıvamını katmalıyım. Can kırılganlığını kadife şuhluğuna karıştırıp Ay gibi, çırağ gibi, sarıp sarmalayıp Taze ve canlı bir tutkuya adamalıyım. Ayyenisi gecenin yepyeni duygulara şallığını Söz ırmağında yıkayarak gül dallarıma asmalıyım Sevgi tufanını sahralar ummanlığında, Goncalara düşmüş çiğ tanelerine inci takmalıyım.
Hatırım "sır"ra amade, gönlüm aşk tavrında Naz tarzında masalsı bir şafağa ulaşmalıyım. Ney’in inlettiği an’ı yarına ulayıp adeta Renkli namelerle bir cana can satmalıyım
Bulutlara düşen aşk şimşeğinin ışığını akça, Şems nefesinden gelen bir trende atmalıyım. Perilerden doğan yıldızların ritimle gökte kaymasına Bahardan öte kadifemsi öpüşler sıralamalıyım.
Renkli bestelerin nazlı raksını gülümsemeli coşkuda, Billur göğüslü parıltılı çehreye taç yapmalıyım. Aşk sırrına sevgi göletinde gamsız ve dostça Özengisiz ak bir küheylanla koşmalıyım.”
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SIRÇADAN BİNLERCE SEVGİ DAMLASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SIRÇADAN BİNLERCE SEVGİ DAMLASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgimde kalın