Can gelmeden gitmenin hüznü pestillenir Bir ömürde bahar kadar kısacık şenlenmede. Minik bir serçenin billur gerdanı eğleşir Ve mutluluğum derinleşerek künyeleşir, Aşkın en panik dehşetinde. Tembelliğin tatlılığıyla fikirler ayırır bizi, Gönül tahtında hayaller birleştirir her şeyimizi.
Söz uçmaklandırır nazende gönlünü Gökten bir damla yaş düşse gözlerde binleşir. Rahatlatıcı bir özdeşlik sanki fosfor döngünü Hoşluğunda bin eda nazlanarak şimşirlenir.
Hayranca susulur bazen aksayan konuşmaktan Süzülür o zaman yuvalarından Menekşe gibi tazelenen yüreğiyle baharı yaşatan Yaşlandıkça uslanan ve yaşlanmayan hatıralar…
Hatıraların mahrem duygularında kırmızı lambalar Dinmeyecek sızılarla tanığı aşkı sadalar. Hasret aşka sonsuzluk kadehi sunar. Derinde bir yerde sevginin vaat ettiği her şey Özleyişin hiç dinmeyen meltemlerini fısıldar. Menekşe yaprağına düşen her bir çiy damlası Gönlümün kaygılarına fırtına katar.
Aşkın eriyiği dolunay yüklü zamanlar Duygularımda her dem kuluçkaya yatar. Tüllenen ümitlerle gönlüm yarı saydam, Bedenle ruhumu mahzunca ayışığında yıkar. Hasretle güzelliğin kaynaştığı devranda İstiflenen aşkzamanlar kadar Ve gönül kıyılarımın kumsalı ferahlar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖNÜL KIYILARIMIN KUMSALI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖNÜL KIYILARIMIN KUMSALI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayranca susulur bazen aksayan konuşmaktan Süzülür o zaman yuvalarından Menekşe gibi tazelenen yüreğiyle baharı yaşatan Yaşlandıkça uslanan ve yaşlanmayan hatıralar…
........................
epeyce zamandır usta şairin sayfasına uğramamıştım...
ama gelir gelmez insanı güzelliği ile mest eden dizelerle karşılaştım...
Süzülür o zaman yuvalarından
Menekşe gibi tazelenen yüreğiyle baharı yaşatan
Yaşlandıkça uslanan ve yaşlanmayan hatıralar…
........................
epeyce zamandır usta şairin sayfasına uğramamıştım...
ama gelir gelmez insanı güzelliği ile mest eden dizelerle karşılaştım...
çok güzeldi.
Tebrikler.
Selam ve saygı ile...