Cemre güzellikleriyle hasret giderirken bahar Bereket alkışlarıyla yeri göğü inletir kar. Ve kar bağrının hep beyaza açıldığı gecede İncecik kar yağışı keyiflenir sevincin laciverdinde. Güzel gecenin yarını, güzelliklere yüklemişken varını Kayıp hisler kuşatır sombaharın gönül dağını Kar taneciklerinin ışığa koşan zerafetinde Rüyalarımda sevgi sandalındayım sere serpe…
Rüyalar… Hülyalar, sesler ve geceler, Birbirine karışır ve ilerler birer birer… Gözlerimde oynaşan karışığı benekler, Güzel huylu duygularla uçup uçup giderler.
Gönül kapım her çalındıkça irkilirim Güleç deryada kulaç atan rotaya şifreliyim. İçimde aşk ateşinin harlandığı anlarda Bağışlanmak bahar dolusu hayat verir hayata. Silme kar doluyken gökyüzü dökülür ortaya; Kefareti ödenmiş anılarla menekşe dirili geçmişim…
Hasret çeken semavi ruh ile Topraksı beden arasında korlaşan kar Aşkın hasretine apappak gelinlik takar. Çocuksu bir sevinçle masumiyet yüklü her kar Sihirli ayrıcalıkta yere serilene kadar Ufuklar dolusu bereketle mutluluk saçar. Ve.. zemheri takviminden uzaklaşır zamanlar.
Karlı dağın yamaçlarına yakılmış her kocaman ateşin Aşk şavkları benim muhabbetimden çıkar. Bir yürek hazinesi kıvamlanır; Mana kapılarının aşk eşikli sandıklarına. Sevgi yıldızlarıyla duygularımın dokusu değişir Ve.. tatlılığın şafağına kilitlenir yollar.
Kar sessizliğinin ortasında, yürek ısıtan kadirliğin Kuşlar misali çırpınması aşk güzelliğiyle içselleşir. Gözler yumulur binlerce gizli perdeyle örülmüşçesine Her açılmada hüsn ötesi bağlarla aşkla teğelleşir. Aşk bu hali görünce sulu sepken sarhoş olur Ve.. etrafını nur çerileri çepeçevre doldurur.
Cemrelerin nisan yağmuru hasretli kahkahasında Menekşe atlaslı safbahar siparişlidir edasında. Kardelenler beyaz keyif dağının tam ortasında, Ve.. mevsimler gülümser mütemadiyen gönül aynamda.
Cemre gamzelerine öpücük kondururken bahar, Vedasına ramak kala her yeri bürüdü yine kar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAR TANECİKLERİNİN IŞIĞA KOŞAN ZERAFETİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAR TANECİKLERİNİN IŞIĞA KOŞAN ZERAFETİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.