Düşler donmadan hayalleri zemheri vurmadan Kar yağıyorken dışarda. Şafaktan kuşluk vaktine pusula varmadan, Her yerde kar var yüreğim dışında…
Duygular çalkalanıp hiç durmadan Kımıl kımıl koynuma akar mutlu ve asan Sevgi yıldızyıldız mevsimlere serperken sihir Kuşatan ışığın yansımasına hülyalar taşır. Edebi yarlarda meçhulüm dudaklarımda Her yerde kar var yüreğim dışında…
Nihayeti olmayan safbaharların göz nişanesi Mehtabı öpe öpe ağlatır yok bahanesi. Gülüşler mehtapların çifte şahanesi. Sanemler devşirsem şahikalarda, Her yere kar yağıyor yüreğim dışında…
Bembeyaz kuşlar gibi karın karmaşası, Tenleri okşayan yılların parlar durur efsanesi, Mağrur hatıralarda solmayan bahar nefesi. Yüreğimin gelgitlerinde paralansın hep sevda, Her yere kar yağıyor yüreğim dışında…
Geceler gibi rahatlatan Gündüzler gibi güzelliğe çentik atan Solmayan menevşelerde baharlatan. Gönül türküsünün sığındığı son endamda Her yeri kar bürüyor yüreğim dışında.
Kelebek uykusunun dibinde esaret Kar mevsiminde aşk için aşk adına cesaret Sevgi anaforunun canlarına her şey emanet. Karlar kadar çok sev. Miktarınca ye ve hep dua et. Boş olmayan ağlarla taçlanasın aşk limanında, Her yeri kar bürüyor yüreğim dışında.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HER YERDE KAR VAR YÜREĞİM DIŞINDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HER YERDE KAR VAR YÜREĞİM DIŞINDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kelebek uykusunun dibinde esaret Kar mevsiminde aşk için aşk adına cesaret Sevgi anaforunun canlarına her şey emanet. Karlar kadar çok sev. Miktarınca ye ve hep dua et. Boş olmayan ağlarla taçlanasın aşk limanında, Her yeri kar bürüyor yüreğim dışında.
Tebrik ediyorum. Çok güzel bir şiirdi. Saygı ve selamlarımla.
Kar saflıktır kar beyazlıktır, bir o kadarda soğuktur..
Sevgi ırmağından kana kana içmiş bir şairin sıcak yüreğinde aşk hep deme durmuş şiirin mısra aralarında..
Hep taze, hep emsalsiz hepten bir ömür boyu sımsıcak kalsın sevginiz.. Güzel vede anlamlı bir şiir okudum say- fanızda sizi vede bu nadide eserinizi kutlarım TEBRİKLER..
Değerli eseriniz için karalamış olduğum üç beş acizane kelamımı etkili yorum olarak değerlen- dirmeniz doğrusu beni mutlu etti sağolun var olun TEŞEKKÜRLER..
tebrikler efendim...
güzel şiirdi...selam ve muhabbetle...