Kış dökülür yollara Göğsümde üşüyen tüm kuşlar dökülür Kar dökümü bir zaman donar Saçlarımızda sızıların akları….
Takvimlerde kırlangıç sevdalı rakamlar Saatler uçar Ayrılıklar yalnızlıklara konar Kardan yapılmış türküler buğulu Camlar dudak bükmüş hüküm giyinmiş tüm tül perdeleri…
Çorak tüm bu bulutlar Çürük tüm ağaçlar bu zamanda devrilir Kararınca akşam Kararıncaya ekmek taşıyan aşk Solgun ve yorgun gökte bir matem…
Karanlıkta görmek seni bir akşamüstü Yeraltında uçurtmalarımız Uçsuz bucaksız tenindeki kokun Toprağın şarkısı susmuş Zincirli şimdi her şey….
Kuyularda deniz Zindan yankısı şu sular Karanlıkta insanlar Mezar taşları kömürden yazılmış Kapatın tüm lambaları Huzur içinde uyusun sevdiğim sokaklar…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
dökülmeler... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
dökülmeler... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kuyularda deniz Zindan yankısı şu sular Karanlıkta insanlar Mezar taşları kömürden yazılmış Kapatın tüm lambaları Huzur içinde uyusun sevdiğim sokaklar…
güzel anlatımdı dizelerin evlat harikasın saygı ve dualarımla
---------------------------------------Kutkarım. Selamlar...