“Koyu bir yalnızlığın içindeyiz ey sevgili düşlerimizde bahar vakti iki öpüşme izi ve şimdi birbirimizi ısıtan tek varlığımızdı ıslak fotoğraflar…”
Pazarlarda canım İki kaldırım birleşmez Tezgahta tenim Aynada paramparça yüzüm Gözümde eski bir zaman…
Karşıda çarşı Maydanoz yeşili bir dünya Seni siyahbeyaz sevebilmek her iklim Her şiir zaten bir yorgan bana Kapımda Aralık…
Ben on yedisindeyim Konya’dayım Aşk döner Şems susar kuyusunda Celalettin yazar Kiminin türbesi süslenir Kuralsız sevebilmek Fakir topraklar da kutsaldır…
-Gönlünü Hakka verenler süslenmek istemez hiçbir zaman-
Gitmek kalmak ince çizgi Dergahında yaşayana Kuru ekmek ıslah Ve çilehane dardır gerçeğe varmaya…
Şimdi bir şarap içip Kefenimi etrafımda döndürüyordum Suların sesi Ney ki Köpüren renkler gelinlik Tamburamda Tam buramda dönen bir kelebek yar ,,,atan…
“ Ya yak tüm kitapları bana öyle gel ya kuru bir ezber eyleyip bana bir şey söyleme. Aşk gönülde biter ki o da kuralsızdır her zaman…”
Şehzadeler yeşil derin işlemeli yerde AY kutsal kuyuda Ya deli gibi seveceksin Düşmeyi göze alıp gireceksin derin o kuyuya Ya çağırmayacaksın Kurur yoksa toprak…
Dönmek geri getirmez gideni Ya kul olacaksın Aşka Ya divane döneceksin Pişmanlık ezgisi kar etmez Bu yüzden Kuyularda ölmek ne güzel….
“ Ya yak tüm kitapları bana öyle gel ya kuru bir ezber eyleyip bana bir şey söyleme. Aşk gönülde biter ki o da kuralsızdır her zaman… beni çırılçıplak ruhumla seveceksen sev gel gönlüme..”
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BOŞLUK-II şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BOŞLUK-II şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.