Okuduğunuz şiir 17.12.2014 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
-kanatsız harfler-
boyumdan büyük hayaller kurmayı özledim çocukluk fasa fiso...
sevgilim kıyıya tutunmuş iki taş gibiyiz ...sen altı yıl büyük ve yosun sakallı ceplerimde su kaplumbağaları ve saçımda köpek balığı ağzı bir elim kalbimde kanatsız şiirler dolduruyorum -şarap şişelerine-
kapişonu rüzgara takılmış çocukluğumun yelkovan bir köşelere -ben sende unutulmuş eski bir akşamım- neye yarar artık çiçekli tüller takmak penceresiz evlere
resmini çizemiyorum bu ahşap sessizliğin boyayamıyorum dudakları böğürtlenli çocuk kahkahalarına hiç sırası da değil biliyorum bir şiirin en alakasız yerinde hatırlatmayı inadına -seni en sevdiğimi-
nasıl bir kehanet fısıldadıysa kalbime Polyanna inandım bu yılda noel dedenin " bizi paketleyip getirmeyeceğine- cadılar ve çakallar nöbetleşirken buz ülkenin kulelerinde
sevgilim elimden gelse yazdığım bütün şiirleri boğardım ...ki yaşamak bir şiiri - yazmaktan bin beter güzel!- ama ben harfleri öldüremem ki...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-kanatsız harfler- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-kanatsız harfler- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
asıl bir kehanet fısıldadıysa kalbime Polyanna inandım bu yılda noel dedenin " bizi paketleyip getirmeyeceğine- cadılar ve çakallar nöbetleşirken buz ülkenin kulelerinde
sevgilim elimden gelse yazdığım bütün şiirleri boğardım ...ki yaşamak bir şiiri - yazmaktan bin beter güzel!- ama ben harfleri öldüremem ki...
EVET, ACIYI YAŞAMAK ONU ŞİİRLE ANLATMAKTAN BİN BETER.YAŞANMASA ACILAR İYİ AMA İNSANI HAMLIKTAN OLGUNLUĞA VE SONRA SÜREÇ TAMAMLANDIĞINDA ERMİŞLİĞE ERDİREN BU SEVDALAR YARATICI İZİN VERDİĞİ SÜRECE.DEĞİŞİK BİR ŞİİRDİ. AŞK,ACI VE SEVDANIN ŞERHA ŞERHA YÜREĞE AKTIĞI BİR ŞİİRDİ OKUDUĞUM KUTLUYORUM EFENDİM.
şimdi görebildim . dün birşeyler demiştim şiir hakkında tüm yazdıkları özel bu kalemin. sanırım aşkı yazan ona yakışır elbiseyi de giydiren en iyi şâirlerden biri
Sen harflerin saçlarına minik minik tokalar takar en güzel diyarlari gezdirirsin Ve biz de onları okuyarak koca bir ahh çekeriz keşke senin gibi olabilsek diye :)
''boyumdan büyük hayaller kurmayı özledim çocukluk fasa fiso...''
Ne çok kırıldı o çocukluk yolunda hayallerim ne çok özledim olmama ihtimalini düşünmeden hayaller kurabilmeyi...Şimdi anlıyorum hayallerin ancak sürreal bir dünyada yeşerebileceğini...Bunu senden öğrendim, teşekkür ederim...
''sevgilim kıyıya tutunmuş iki taş gibiyiz ...sen altı yıl büyük ve yosun sakallı ceplerimde su kaplumbağaları ve saçımda köpek balığı ağzı bir elim kalbimde kanatsız şiirler dolduruyorum -şarap şişelerine-''
Şiire yabancıydın, sana yazdığım bir şiir vardı yıllardır mahzende sakladığım...Kendine yazılan ilk şiire ettiğin o tebessüm hala gözbebeklerimde...Bu kadar hayata gerçekçi bakmasaydın ya da takvimleri benden fazla arşınlamamış olsaydın keşke...Yine kızacaksın bana keşke'lerle aranda hep bir mesafe vardı bu aralar ne kadar unutkanım...
''kapişonu rüzgara takılmış çocukluğumun yelkovan bir köşelere -ben sende unutulmuş eski bir akşamım- neye yarar artık çiçekli tüller takmak penceresiz evlere''
O kadar uzak ki sabahla gün batımı sanki bir asır eskitiyorum her günde...Günaydınlar iyi geceler ne kadar anlamsızmış meğer senden gelmedikçe...
''resmini çizemiyorum bu ahşap sessizliğin boyayamıyorum dudakları böğürtlenli çocuk kahkahalarına hiç sırası da değil biliyorum bir şiirin en alakasız yerinde hatırlatmayı inadına -seni en sevdiğimi-''
Çok severdim seni seviyorum demeyi sen ise anlamını yitirir bulurdun her seni seviyorum dediğimde... Çok mu vakur duruşluydun yoksa ben çok mu gurursuzdum hiç bilemedim...
''sevgilim elimden gelse yazdığım bütün şiirleri boğardım ...ki yaşamak bir şiiri - yazmaktan bin beter güzel!- ama ben harfleri öldüremem ki...''
Şiirler bana artık sen kadar yabancı geliyor, şimdi anlıyorum neden şiirlerimi bir türlü sevmediğini... Yaşanmışlık yoksa kaç yazar?
bir film seyreder hissi veriyorsa bir şiir iyidir. ki o hissi verdi bana. küçücük bir kız çocuğu yazıyor sanki bu şiirleri. hiç kirlenmemiş yalanı hiç öğrenmemiş saf tertemiz.
Elimden gelse suskunluğuna asılıp yüreğimin Sittir çekerdim palavra bakışlarının cazibesine kapılmadan Ki sende biliyorsun ki saat çok geç Ve kaldırımları mesken edinmiş günah tohumları Oysa ben hep dilsizim ...
tebriğimle.