Şarkılar sarhoş salınır Saatler matiz fırtınalı Eski öpüşmeler kaldırımlarda vurulur Tam da bir parkın ortasında çarpışırken iki kişi Eski bir sevişme güncesi düşer gazetelerin nankör manşetine…
Senin kömür gözlerin Benim yaşam telaşım İki pırlanta bir çocuk ve dışarıda derin bir güneş BİR ocakta çamurlu su akan gün Elimde ekmek alnımda terken seninle sevişmek…
Şimdi öp benim tenimi Sefer tasında senli sevdalarım Uzak çok uzak gök Yerlerin içi tanrının rahmi kim bilir Her kazılmışlığım bir şiir belki…
Çürümüş kelimeler Yerin derininde akan şu sular Nehirler Nehirler boğar solukları Raylı vardiyalar götürür Götürür gökten uzağa siyah maskeli hayallerle….
Dışarıda toprak fışkırır Taze tabutları bekleyen yakınların yankısı Mermerlerde ağlar akşamlarken Arafların ötesidir birini ölürken beklemek….
Saçlarına kömür sürmüş kadınlar Islak çamurlarda oynayan çocuklar Beyaz…beyaz…beyaz bekleyişler Sabun kokulu nevresimler ve Kefen ninnisi söyleyen ölüm maaşları…
Gökte ezan,çan,ritüel… Küfürlü suskunluklar tanrıların sunağında Şeytan daha merhametli zamanda Ya tanrıya ihanet eden para düşkünleri Neden tapar ki anlık makama
Ey Şeytanın sadık Hizmetçileri Gömün kemiklerimi Kemirirse kemirsin kurcuklar Beynim çamurlu ve ben bir tanrının çocuğu Gündüz şeytanınsa közleyin gözlerimi Ben yanarken de görürüm tanrının en son sevgisini….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİ.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİ.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.