Koridorlar dar Koridorlar alaca karanlık Koridorlar amonyak kokulu Koridorlar yoldur kapalı kapıların Koridorlar en çok da zordur Koridorlar kasımdır her vakit yaprak döken Koridorlar içimizdeki derin çizgiler Koridorlar kanayan kırık kelimelerdir
Dardır her vakit koridorlar Koyudur durmadan koridorlar Kokar her dem koridorlar Duvara denk gelen adımlarda biter koridorlar Zordur yürümek üstünde koridorlar Sonbaharı anımsatır her eksilmede koridorlar Hep tek çizgidir koridorlar Yaralı ne varsa taşır koridorlar…
Kömürde vardiyalı rayların tüneli Hastanede hemşireye giden sokak Mahpusluğun voltasında düşen tespihi toplayan Kapalı görüş gününde koşan adımları tutan Koridorlar…Koridorlar…
Duvarlar kadar soğuktur koridorlar Nefes borumuzdaki seslerdir koridorlar Takvimleri boynunda taşır koridorlar Kuşlar camdan girdiğinde çarpar koridorlar, Ya da bir insan düşerken yere, tutar koridorlar Koridorlar ….koridorlar…kaldırımlar kadar kutsaldır...
Kapalı pencereler açık hastaneler Ölüme giden her bestenin notasıdır Koridorlar tanrıların damarına giden yoldur Her kelebeğin ölüme güldüğü bir şarkıdır koridorlar….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KORİDORLAR-1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KORİDORLAR-1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sıkışıp kaldı duygularım çıkışı olmayan koridorlarında yüreğimin Duvarlarında sevgilerimden ata kalan izler ne yana dönsem fare kapanı tuzaklar ...... çok etkileyici şiir kutlarım sevgili arkadaşım..
Sıkışıp kaldı duygularım çıkışı olmayan koridorlarında yüreğimin Duvarlarında sevgilerimden ata kalan izler ne yana dönsem fare kapanı tuzaklar ...... çok etkileyici şiir kutlarım sevgili arkadaşım..
yerinde bir tespit. emek verip okuduğunuz için teşekkür ederim. Yeniden düzenlemek uzun iş. (Genelde kelime tekrarından kaçınırım) Ama bunu az farklı olsun diye birazda koridorların içteki yankısı olsun diye tekrarlı yazmıştım. Yinede teşekkürler öneri için... "bir koridor yağmurudur gidiyor." güzel bir cümle bu bence...
Güzel yorum için teşekkür... saygı ve selamlarımla...
hayatımın dar koridorlarından geçip şiirinde soluklandım bir nebze
o soğuk boşluğa derin bir anlam katmışsın şiir yoldaşım
saygı ve sevgilerimle ,tebrıkler