Parçalıyor içimi amansız döne döne Hedefiyim aşikâr, adı yok bir burgunun Sahibi kim, acele bir adım çıksın öne İratı olacağım yoksa, bu pis vurgunun.
- Kederli avazımdan kırk yanık türkü çıkar Duyan hayırseverler, umarım kırka çıkar Ey hain üstündeki şu kanlı kürkü çıkar Figüranı olma şu; on asırlık kurgunun.
Hangi güç yönetiyor, secde ettiğin dini Şimdi seni aldatmış, evvelden de ceddini Sor kimin korkusundan, kim yapmış Çin Seddini Ucu göğsüne dönük elindeki kargının.
Huzuru, saadeti özvatanında ara Bilmez misin; haçlının mezhebi dini para Cehaletin yüzünden onmaz açtığın yara Faydası olmaz sonra ne emin ne sargının.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BURGU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BURGU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Son pişmanlık fayda vermeyecek ve böyle devam ederse seneler sonra bir ya onların bir Dersim hikayeleri daha olacak ya da????
Allah o günlerden hem bizi hem de bir türlü akıllarını başlarına devşirmeyen onları korusun. Adamlar dün ''ABD Ortadoğudan def ol '' Diye bağırıyorları bu gün ''Biji serok Obama'' diye bağırıyorlar. Bu şaşkınlıklarını anlamak mümkün değil.
Arkasında kimlerin olduğunu akl-ı selîm sahiplerinin bildiği hain burgu ve kurgunun hedefinde asîl milletim ve aziz devletim var... Rabbim devlet erkânına iz'ân, idrak, insaf ihsan eyleye... Kaleminiz daim olsun Ziya Bey Kardeşim. Muhabbetle...
Onlara fayda edecek ne em nede sargı icat edilmedi daha hocam. Cehalet ve aymazlık onlarınki, kürk değil. Hiç düşünülmüyor, neden acaba verilen desteğin amacı. Ne kara gözlerine nede kara kaşlarına Öyle bir tor örtülecek ki başlarına. Bu günlerini mumlar arar olacaklar ama ne çare atı alan Üsküdar'ı geçmiş olacak. Vay giden fidanlara ve ağlayan analara. Kalemin ve Engin yüreğin hiç susmasın hocam hoşça kalın saygılar benden size