Geçmişini düşün de, ar düşsün aklarına Vefasızlar cem olup huzurunda eğilsin. Kor sevdamı çevirdin ağaç yapraklarına Bundan böyle sevdiğim, yoldaşım da değilsin.
Derdime şifa olmaz, ne bir ilaç ne de kür Son demlerime yakın, başa taç ettim gamı. İstediğim sadece; ötede güzel ömür Mahşerin savcısına bıraktım intikamı.
Gün gelecek günâhın sarılacak boynuna Sinemi boğan hüzün, arşa çıkan duadır. Verdiğin yoksullukla yokluk girsin koynuna Sözüm feryat ötesi, sanma ki; bedduadır.
Suç işleyenin suçu kâr kalmazmış yanında Seni de çürütecek kirpiklerimin nemi. Hadi sevdayı geçtim, insafın yok, şanında Yazık boşa geçirdim senle bunca senemi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair ruhunun güzelliği kelimelere ahankle dökülmüş... Okuyarak paylaştım... Çok beğendim... ........................................ Saygı ve Selamlar.....
Ziya hocam öncelikle Merhaba Uzun zamandır defterde yoktum ama şiirlerinizi dışardan hep tekip ettiğimi bilmeni isterim.
''Yalnızlık Kervanı'' ''Derdin Kahpesi'' ''ŞAİR'' VE daha sayamadığım bir sürü derin şiirele imza atan kalemlerden biri ve benim örnek aldığım isimlerden birisin.
Bu şiirin de yine herzaman ki gibi harikaydı şiirlerini okumaya devam edeceğim...