Efil efil eserdi Elif Lal kalmış uzun boylu bir hayal geçerdi lakin kıyımdan İnceden geceye BİR LA notanın başında Ferhat gelip uzansa su yolunda şarkılar donardı….
Can akmış ÜLFET’indeki yürek memleketine İnceden bir sınırdır içimdeki Ne yapsam hangi yöne dönsem Elif(’la) başlar adımlarımda Ellerim yangından düşen yıldızları toplamakta Parkamda delik deşik mektuplar bir de o deli çığlıklar….
Sırtımız toprağa hasret İçerimizde ta derinden mahpusluk Hangi vakit avluya çıksa düşüncelerimiz Beslediğimiz güvercinleri emanet ederdik göğe…
Ki senin yüzün özgürlük kadar saklı rüyamda Paslı parmaklıklar ve derin sevdalar Şimdi ansızın bir görüş günü gelsen Uzatıp elimi dokunsam tellerden öteye düşlerine Bir bilsen kaç yıl daha uyutur bu ruhumu Ah rüzgarlı bir kırlangıç olup duysam sesini Bu ulu duvarları bu kadar mabedim yapmazdım…
Belki sen de seversin kim bilir fesleğenlerin gün yüzündeki hallerini…
Şimdilerde mülteci yüreğim şiirlere Prangalı sonbaharlar açıyorken durmadan bir yanımda Yüreğim nedense açmamış şafaklara yaslanır oldu son zamanlar Paslandıkça kirpiklerim Ah bir bir yağsa yağmur Elif elif Ellerim havada dudağım sırılsıklam Dualarım görüş günlerine Hafta sonları eylüllerim…
Sen bir güvercin olsan girsen penceremden Ben senle başlasam Elif gibi kutsal Toprak kadar kokulu ağaçlar Küçük sehpalar almadan ayaklarımı Bir kelebek olup konsan düşmeden son yaprağıma….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EFİL.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EFİL.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen bir güvercin olsan girsen penceremden Ben senle başlasam Elif gibi kutsal Toprak kadar kokulu ağaçlar Küçük sehpalar almadan ayaklarımı Bir kelebek olup konsan düşmeden son yaprağıma…. .................
umutla beklenir ömrümüzün son demine kadar sevgili kutlarım arkadaşım harika şiir..
Anlam ve anlatım her zaman ki güzelliğindeydi eyvallah üstat Usta kalemi kutluyorum,Yüreğine sağlık _____________________________________Kalemin daim olsun;Selamlar saygılar
İyiki doğdun şiir geceme... Hani güneş karanlıktan korkardı yalan, yalan işte.. Tüm sancıları aldı götürdü bu merhem. Mahrem yüreğim kaleminden akan her bir şiire...
Teşekkürler kadim dostum. Beklediğime değdi doğrusu. Her şey vardı şiirde, ziyadesiyle.. Sevgiler ve selamlar o güzel yüreğine.
Takıldığı yerden yeniden çalan aynı şarkıyı Her yeni güne bir bahane bulan, doğan! Yaşam ay'ı Ay yıldızı, yıldızın gün eşi, güneşin çocuğu Ben olmadan efil, efil esmek olur mu? Muradın yıldızlar kaydırsın, sen EDEBİ gökyüzünde YAT emi? O senin mavi bakışın, o senin deniz yangının hiç sönmesin dileğim...
aaa ! kimleri görüyorum...tam da adını zikrediyordum...güzel dostum :)) az acıtır beni yalnızlığım üstümde gecenin iklimleri az üşüyüp az sığınmak azıcık şiir ekmek arası karanlık güzel bir dosta sarılmak gökte dopdolu bir ay iki mısra üç adım... biri muradım..biri mısralardan akan su diğerim eksik ciğerimde tek nefes bir elif....dileğim...
sana in selam olsun BİRim...
BU ŞİİR SANA OLSUN KADİM VE AZİZ DOSTUM...SON MAVİM SANA GELSİN DENİZLER GİBİ....
Sen bir güvercin olsan girsen penceremden
Ben senle başlasam Elif gibi kutsal
Toprak kadar kokulu ağaçlar
Küçük sehpalar almadan ayaklarımı
Bir kelebek olup konsan düşmeden son yaprağıma….
.................
umutla beklenir ömrümüzün son demine kadar sevgili kutlarım arkadaşım harika şiir..