kırk yılın başı hem çorba hem şiir yaparken...çorba yandı şiir şacma sapan ben çorbasız kaldım zeytine devam :)))
İçtik geceyi gözlerimizde Ölümün ihaneti yaşlandığımızda vurmasın diye yüzümüze Kendi leşimizden vazgeçtik Bu yüzden çiğnedik tereddütsüz adımlarımızla tanrıların sahte elçilerini…
Kara kelebekler uçuştu Toprağın damarından fışkırdı çocuklar Çelikten yağmurlar çöktü Gizli kaldı gazların ecel sesleri…
Masada kendini demirden sanan yumruklar Tanrıların adına konuştu Oysa Şeytan bile bu kadar merhametsiz olamazdı Bir Af(ak)an’ın beyni kurşunlanırken toprak duvarda….
Ben size özgürlük getirdim alın gömün Tüm çocuklarınızı, dağlar kadar hürsünüz Ve bize şükredin biz dağlarınızı şenlendirdik Siz gülümseyin diye kimseye söylemedik size saldığımız gazları…
Biz sizinle kardeşliğe geldik Bakmayın siz bombalara Biz biraz da kendi çocuklarımızı özgürlük adına Şimdiden şehveti emzirmeye geldik…
Duymadıysan iki ampul tak küpene Eğer ki imanın aklınlaysa git sakın gelme Bozarsın o zaman beynimdeki imanı Sakın ha “Ha Allah” deme ben geldim seni taktire….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
küpe... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
küpe... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biz sizinle kardeşliğe geldik Bakmayın siz bombalara Biz biraz da kendi çocuklarımızı özgürlük adına Şimdiden şehveti emzirmeye geldik…
Kutluyorum usta kalemi severek okudum yüreğine kalemine sağlık _____________________________________ selam olsun kocaman yüreğe Şiir güzel olmuş zeytine devam üstat.))
Duymadıysan iki ampul tak küpene Eğer ki imanın aklınlaysa git sakın gelme Bozarsın o zaman beynimdeki imanı Sakın ha “Ha Allah” deme ben geldim seni taktire….
Helal olsun sana ablam Engin duygularına bin selam olsun Saygım ve sevgimle canım kardeşim.
Dünya kendi ekseninde dönerken kucaklıyor gökyüzünü ayrımcılıklar bilgisizlik ilgisizlige karşı olan biriyim sevgi emek yoksa bende yokum insan sosyal olması geregi bir acı hepimizi etkliler diye düşünüyorum saygı ve selam ile.