Şehir yanardı biz hep üşürdük her dudağımızı kanatan şarkıda…
Omzundaydı kırlangıç Dövmeli sarı mevsimler Vardı rüzgarlar da Karanlık kadar siyahtı gözleri Tenine asılı duran bir fısıltıydı fırtına…
Sarı perdeli sokaklar Beyazı kaçmış tavanlar Caddelerin lağımlara akan yaşları İrina’nın geceye saldığı doğum çığlığı
Sancılı bir vaktin tüm *içliği Alıç ağacından kalkan kara kanatlı sığırcık Ve acılı mısralara kefen biçmiş kelimeler Az sonra vurulacak gök Avcıların ellerinde kanadı kırık yüzyıllık yıldızlar…
Asırlık sarnıçlara doldurulmuş susamış suskun bir şahitlik Ay düşse üstüne tüm kuyuların Karanlıklar aydınlıkları gömebilir mi ki Suya yalvar…yalvar…
Dirilirim mi ki teraziyi elinde tutan tanrılar
Ölüm akıtan ırmakların yosunlarında taze ölü insanların kokusu Yokuşlara yorgun meleklerin durgun kanatları Bir küfür tükürüp tüm olanlara takılıp sığırcığın peşine Gülebilmek zoraki tebessüm kondurup tüm çatılara
Tirajı yüksek manşetlerde mankenleri bir bir öpüp Alçalıp toprağa sığınmak serçeler gibi Bir buğdayın başak vermesi için gübre olmak Ot odun içinde terli terli yanarken Ben İnsanım bu yüzden sevmeliyim tüm evleri Bir de göğsünden hayatı beyazla besleyen tüm kadınlar Kapitalsiz,…
Sövgülerim, türkülerim gelinde getirin Sırtında kırlangıç dövmesi vardı Kızıl dudaklarını kıskanan bir şafak Saçlarında bir dolu akşam karanlığı Sakın demeyin kara gözlerini….
Ah konuşsa sokakların kalkmayan kaldırımları
Az önce eylemci olduğum lambaları patlarken üstümde Nur içinde yatsın ampul etrafındaki tüm kelebekler Öldükten sonra tekrar geleceğim ben Onun omzundaki kırlangıcı öpmeye Bekle beni son kum tanesi düşene dek Sevişme güncesidir aç tüm camları
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
karışık salata... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
karışık salata... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harika olan şiirden çok o okuyan yüreğindir nazlıgül, ki o sesler ki gönlünden taşan duyguların güzelliğindendir.... teşekkürler...her zaman ve daima en derin saygı ve selamlarımla...
Oy oy bu şiir tam benlik olmuş ablası Keşke anlayabilseler bugüzel şiirini Samimi,içten ve sıcak dizeler okudum sayfandan Yürekten kutluyorum.Saygı ve sevgilerimle ablam.
Nur içinde yatsın ampül etrafındaki tüm kelebekler Öldükten sonra tekrar geleceğim ben Onun omzundaki kırlangıcı öpmeye Bekle beni son kum tanesi düşene dek
Bugün yine beyaz kelebekleri izledim, evimin önündeki dikenli otlu yerde. İki beyaz kelebek birbirine oldukça yakın uçuyordu, sevgileri her hallerinden belliydi.
Bir de yalnız beyaz kelebek vardı otların arasında. Usul, acelesi yok ve yalnızdı. İşte bu kelebek benim dedim.
şiirle ilgisi yok ama, kelebeği okuyunca içimden yazmak geldi.
Şiir çok güzeldi, doğadan imgelerle, anlamlı dizelerle,
kutluyorum,
selâmlarımla..
glenay tarafından 9/22/2014 12:02:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
Saygıdeğer glenay, ne kadar güzel ve ne kadar içten bu yorum, sizi bir yerden bir yere götürüp düşüncelere salabilmişsem ne mutlu bana... kelebekler değil midir ki bizi hep gökyüzüne götüren.... teşekkürler.... en derin saygı ve selamlarımla...
Yüreğine Emeğine Sağlık
...... Saygılarımla