zaman tahsildardır özlem dizgine gelmezse kavim tutmaz adımlar üstünü açar harâret, üşür hep gece insan dediğin sevgili zamanı dar göçebe ömür kısa kim kala kim öle . yaşananlar yeter diyorsun ya sensiz hayatın canı taa cehenneme!
yollar duraksız nicedir şehirler arsız en çok çatışmak yoruyor benliğinle sığmıyor sefillik makaron bedene denizler bile telaşlı ne zamandır kavgalı kendi göğüyle gömüyorsun her şeyi sevinmeyi sevilmek sanmak çöplüğüne
ne kolaydır yaza yaza yazı getirmek sebep olmaktan başka nedir güze düşen yaprakları çiğnemek hangi makam işe yarar tellere gömülmüşse tezene söğütten ne farkı kalır kış yemiş çınarın vakarı tükenmişse anla işte...
kelimeler ekindir her şiir bir sürgün ekinler yaza doğru şiirler yaza yaza büyür ne çıksa ağzından temditli heceler pazarıdır her şarkı kırık, her ezgi biraz üzgün ne anlatırsa artık güz poyraza her günün dün...
olur da burnunda tüterse köy kokulu dün yaprakları çağırmadan eylül dön!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevinmek Çöplüğü / Bir Hazan Taksîmi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevinmek Çöplüğü / Bir Hazan Taksîmi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.