Harflere yön veririm ben onların çobanı Defter mutfağım olur şiir kokar her yanı.
Varsa eksik malzeme biraz da siz ekleyin Daha çok şey bulurum isterseniz bekleyin.
:)))
Sirkeyi unutmuşsun, gülen suratını as Maydanozun saçına atıver biraz makas -- İsmail Süklüm
Yüzler sirke satmasın diyerek koymamıştım Maydanozu kırptım da turpları soymamıştım—Afet Kırat
Biraz ısırgan otu koysaydın kenarına Şom ağızlar tadınca düşseydi dil nârına…
Ekşikulak, semizlik, biraz tere olsaydı Mis gibi nar ekşisi aralara dolsaydı…
Ziyafet mi verirsin nedir ki bu hazırlık Yakınlaş da asayım tam alnına nazarlık… Muhacir Bozkurt
Rokayı unutmuşsun bir de kuzu kulağı Bu sofraya bastırma dili bozuk ulağı . Sinirleri alınmış döş yerinden pastırma Huzur dolu bu taâm ya Rabbim sen saptırma--- Yoksul .
brüksel lahanası aldım ama pazardan bu salatada yeri var mı sorsam yazardan----- Bir Dünyevi
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇOBAN SALATASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇOBAN SALATASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kusura bakmayın da bir gün önce şiirleriniz çok güzel yazdıklarım şiir değilmiş diyen siz yazdığınıza övgü yağdırmadığım için yazdıklarınız da bir şeye benzemiyor diyorsanız beni önemsememeniz gerekir, yazmaya devam edin siz gerçek şairi görsün millet de. Yalaka dedikleriniz benim arkadaşlarım terbiyeli olun lütfen, yazdıklarımın farkındayım yalaka istesem her şiirin altında övgülerim olurdu, bilmem farkında mısınız şiirinizdeki tek yorum bana ait öneriyi kabul etmediğiniz için değiştirmiş bile olsam.
Hecenin sultani Afet ablam'dan yine ustaca örülmüş mısralar duygu yoğunluğu içinde servis edilmiş muhteva bir bütün olarak muazzam bir şiir şairini tebrik ediyorum
Rokayı unutmuşsun bir de kuzu kulağı Bu sofraya bastırma dili bozuk ulağı . Sinirleri alınmış döş yerinden pastırma Huzur dolu bu taâm ya Rabbim sen saptırma .
ister icerisi pekmez bal atalar
balata siyrilirsa beygire atla
kirilsin toynagi mih ve nal atalar
yetinme kahvalti bir parca kekle
dilimle salgami peynire ekle
sonra gokyuzun de guvercin bekle
getirip guverten yesil dal atalar
tel acip cagir ki ucan daire
dolas mars venusu saturn vesaire
mercimek corba ic gercek saire
ne kiz kulesi kor ne de galatalar
asansore binme cekip mesakkat
kosup tirmanmali asiri dik kat
fazla kilo alma aman ha dikkat
cemaat ne tabut yahut sal atalar..
bu fasulya ile de..
bu.. bu.. adeta..
lokumlu ebegumeci sarmasi tadinda siiri tebrik eder..
uzun etaplarda.. ekurisi olmasa bile.. burun farki.. rakibi geride birakabilir.. usta sairemizi kutlarim..
burcak bal kuruuzum listeye ilave edimeli
doping etki yapar havuc suyu portakal nar suyu icirilmeli..
capinda yazabilecek.. gecebilecek saire goremiyom saygilar..