………….. 1 Oyuncaklarımı da vururlar mı anne Ağlasam duyarlar mı sesimi bunca çığlık içinde Göz yaşlarımı da yakarlar mı anne Uyurken ölen çocuklar,cennette uyanırlar mı.
Sende gelir misin benimle anne Korkuyorum , çocuğum işte Tut hadi ellerimden, götür cennete.
Üzülme annem ,üzülme Ben zaten bu dünyayı hiç sevmedim Bak,işte şimdi meleklere benzedim. Peygamber öpüyor gözlerimden Ellerime serçeler konuyor
Beni uyutma anne,beni uyutma Kapatma gözlerimi,gözlerimi unutma Peygamberimi görmek istiyorum Azrail alırken ruhumu O da gelecek biliyorum Bombalar yerine nur yağacak semadan Saçlarım gül kokacak.
Onların da bir kalbi var mı anne Çocukları var mı benim kadar güzel Ağlarlar mı onlar da senin gibi Öpmezler mi ,koklamazlar mı hiç bebeklerini.
Yüzüme bakamıyor burada bazıları Dünyada bakmayan,burada hiç bakamıyor Gözleri eriyip akıyor çünkü yüzlerinden Ateş damlıyor zulme susan dillerinden.
Ah anneciğim,ah babacığım Üzülmeyin ben Rabbimin yanındayım Adım Zeynep,Fatıma Hasan bir adım,bir adım Hüseyin Ben Peygamberimin zambak çiçeğiyim Üzülme annem,sakın üzülme Şakacıktan öldüm ben zaten,bir daha hiç ölmeyeceğim. …………………………………… ………………………………………………… Ateşten nefes alıyor ciğerim Ha eridim ha eriyeceğim Gelme üstüme ey hüzün Kalbimi terkedeceğim ……………………………………….. ………………………………………………. 2 Aşkolsun sana çocuk Bu kadar da güzel ölünmez ki Ölüme bunca güzel gülünmez ki a çocuk
Haydi ,git şimdi iliyyine...özgürsün Senin ambargon kalktı artık.
Sen Peygamberin kızısın şimdi... Fatımasın Seni O öpsün O koklasın Saçlarını O okşasın.. Bizede bu zilletin utancı kalsın.
Neredesin ey koca sultan Neredesin ey ulu hakan Kalk artık mezarından uyan! uyan! Analar fatih doğurmuyor artık Dualarımız Gazzeye varmıyor Olmuyor işte! Gözyaşıyla kan yıkanmıyor.
Ah ki bu devri elinde tutan zulüm Ah ki çocukların gözlerine konan ölüm Kabenin siyahı için , ve Medinenin Ve Istanbulun ve Kudüsün hatırı için Seninle abad olanların Ahvadını berbad eyle, Bırakma bu ahı yerde Onları cehennemle,cehennemle müjdele.
Sen kıyametin kapısını araladın Ey bir avuç yılan Yetmez mi beş bin yıldır döktüğün kan Ekmeğin kan, suyun kan ,şarabın kan. Ama, bilki o kutlu gün çok yakın Yarın kendi kanında boğulacaksın Ey şeytana rahmet okutturan şeytan.
Yıllar yılı zehir içtik Kan kustuk Yeter bitsin artık bu arsız suskunluk Müntakim adın hatırı için YA RAB! ! ! ! Senden bir tek niyazımız var ki... O da intikam..intikam,intikam Kan kırmızı bir intikam.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kapatma Gözlerimi Anne. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kapatma Gözlerimi Anne. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalbim bu şiirde saklıydı bulmuşsunuz teşekkür ederim. Bu şiiri ağlayarak yazdım biliyor musunuz, Allah bir daha yazdırmasın. Sağolun var olun, hayırlı bayramlar şairem.
Allah razı olsun dostum. Zulüm ekenler er ve ya geç onu biçeceklerdir. Lakin bizim duruşumuzda ki asalet önemli. Sorsalar kaç kişiyiz diye? Cevap 1,5 milyar ama hepimiz bir taneyiz nedense. Birlikte olamamayışımızın meyvesinden tükeniyor binlerce sümeyyalar bunu anlayamıyoruz:( Allah seninle olsun. Selam ve duayla...
Allah senden bin kere razı olsun kardeşim..hissiyatını çok iyi anlıyorum,biz göremeyiz belki ama inş. çocuklarımız görecek intikamımızın alındığını,kafirlerin boynuna zillet halkası takıldığını.Rabbim kendi derdinden gayrı dert koymasın gönlüne
Göz yaşlarım yazsın yorumu...
Nefesiniz ve yüreğiniz var olsun