Sultanım... Dört mevsim gül Yedi iklim baharım... Avucundan su içtiğim pınar, siracım
Unutmadım... Yanarak geçtiğimde aşkın içinden Bana, ırmakların doğduğu yerden Elleriyle dağ çiçeği getiren sevgini, Ne de kül olup yağdığım gecelerden Saçlarına konan gül rengi şiirleri... Unutmadım.
Sen insan suretiydin aşkın Kendimi gördüğüm rüyaydın... Ben senden hiç uyanmadım.
Say ki... Zamanı avuçlarında unuttum Say ki, düşlerinde kaybolmuş bir çocuktum.
Ve ne zaman kaybolsam, gelir... Beni yine sen bulurdun.
Sabahları ben toplardım gözyaşlarını Birer çiğ damlası gibi yaprakların üzerinden. Sana onlardan cemre yapardım. Sen ilkyaz olurdun, Ben rayihanda yok olurdum.
Gelir... Beni yine sen bulurdun.
Unutmadım... Yalnızca şiirin parmak uçlarıyla Dokunabildiğim ellerini... Ve buluştuğumuzda birer dua gibi Bana yediveren gül getiren o gözlerini Hiç unutmadım..
Ama sen hep saklardın benden kalbini Utanıp belki de sevginden, Saklardın gözlerini Ben gülerdim senin o haline,sen küserdin. Usul usul vecde dalardı zaman Ve bir eski İstanbul, İstanbul olurdu ellerimde sevdan.
Sonra gitsen de.. Bir canın vedasıyla dokunup ruhuma, Bir el alır, saklardı beni sokaklarında Akşam olur... Kaybolurdum.
Say ki... Zamanı avuçlarında unuttum Say ki, düşlerinde kaybolmuş bir çocuktum.
Ve ne zaman kaybolsam, gelir Beni yine sen bulurdun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sultanım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sultanım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zamanı avuçlarda unutmak bu yogunluğu yasatmak siirde ve okumak harika Kayboluslarda gelip bulunmak bunu bilmek dizelerden duygu fışkırmıs yine ustadim.Yüreginiz yasamiş kaleminiz yasatmiş .Varolun.Cokca tebriklerimle sevgilerimle saygilar
Derler de, buluşmuş işte...
Dilerim, daim olsun böylesi sevdalı birliktelikler...
Yüreğinize sağlık Mustafa Kemal Bey...
Nicelerine inşaAllah...