Meftunsa eğer gülyağmura Her sabah umutla açarmış gözlerini sema-i didarına Vuslatının adı Ölüm dahi olsa...
...............
Yağmurların lisanıyla konuşabilir misin benimle Bir sabah buğusunda.. Rüzgârla düşüp menekşelerimin avucuna Bana hercai olmayı öğretebilir misin? O ıslak dudaklarınla.
Usulca tutup ellerinden sükût eden güllerimin Bana aşkı anlatabilir misin? Rengârenk işvesiyle âlemin...
Usandım artık acıdan Bir ölüm kaldı içimde ölmeyen Birde adını dahi bilmediğim bir özlem. Alıp mutluluğu cemrelerin elinden... Bana bahar olmayı öğretebilir misin yeniden.
Kapatıyorum gözlerimi ayrılığa Hadi gel usulca.. İntizarı damla damla eriten sesini Yudum yudum içir ruhuma. Gel... Ya bengisu ol çorak toprağıma Ya da gel ölüm ol... Ölümün merhameti ol Can çekişen ruhuma.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bengisu. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bengisu. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Usandim artık acıdan... Acıdan usanmayan mi var Acılardan nasibini almayan Ve el aman deyip ayrılığın zulmunden Ecel kokulu türküler söylemeyen mi var... Ozumuzde incinmiş sözcükler Yüzümüzde sahte gülücükler Tutunasak da dizelere Acılardir kalemimizin tek yoldaşı... Acı deyince içimizden geçenleri dokulduk sayfanıza affola şairim tr Gönülden kutladım kaleminizi kelaminizi
ŞİİRİNİZİ BEĞENDİM... ............................................... Saygı ve selamlar..