Şüheda mı öptü alnından Ey Evladı Fatihan Gül kokuyor bakışın,sözlerin iman. Sen evladısın Alparslan ın Eyyubi nin Fatihin Umudusun Bağdat ın Bosna nın Halep in.
Ey İslamın gözyaşı Ey imanın dikbaşı Sen ufkusun ceddimin Ummanlar kadar engin.
Al Reis gemi senin ,dümen senin, yol senin Rüzgarın duamızdır ,iman yelkenin. Her müslüman bir damla su ,korkma Taşır seni sırtında bu iman çoşkusu.
Sen AK anlısın Türkiye min Aşkısın garibin gurebanın yetimin Kaç yıl var ki sabrettik Tut elinden kaldır memleketimin.
Bak senin göğsünde ağlıyor Filistin Eline bakıyor bütün mazlumu şu ümmetin Sen bizim sinemizsin ecdadın kadar metin Sana mübarek olsun Evladı Fatihan Sana mübarek olsun emanetin.
Söyle ki ,sana yan bakmasın o ağyar Ardında duamız ,ardında aşkımız var Sen bizim kardeşimizsin Kökleri mazi kadar derin Ey bizim toprağımızın ağacı Bir fiskeyle yıkılırmı sandılar Şu koskoca çınarı.
Kibir değil izzettir yüzünün şeceati Öyledir Mevlam Kimine nar Kimine selamet eder ateşi.
Dokuz yaşında bir çocuk Tutar çeker de seni elinden El pençe divan durmazsın Korkmazsın yedi düvelden. Ey kefenini başında taşıyan adam Allah için seviyoruz seni Anlarmı hiç kalbi olmayan.
Sen gözlerisin ümidimin Ummanı aşk kadar derin. Hizmetkarısın dinimin,memleketimin ,medeniyetimin. Sana mübarek olsun Ey Evlad ı Fatihan Sana mübarek olsun Emanetin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Biliyor musunuz, sadece kimliği değil de, yüreği de mavi olan insanları sever ve takdir ederim... Mesela "Siraç'ınız" gibi...
Evlad-ı Fatihan... İçi, dışı boşaltılan onca şeyimize rağmen aslında ne büyük bir söz, ne büyük bir tamlama, bilebilenler için...
Ak olan her şeyi severim... Sadece dilden değil, yürekten söyleyenleri de... Bu yüzdendir kar'a saygım da...
Bir hikayemi anlatmak isterim size... Tarih... 10 Aralık 2016... Yer... Beşiktaş... İşte orada, o gün öldüm ben... Çünkü o patlama, canımdan kanımdan değil ama canım gibi bildiğim, evimi, soframı hatta evimin anahtarını paylaşan bir evladımı aldı benden...
Has yapmıştım yine... "Has yapmak" nedir bilir misiniz?
İşte ben Recep Tayyip Erdoğan'ı yaptığı has'tan dolayı sevdim... Bir şehidin mezarı başında, ailesini taziye ziyeretinde okuduğu Yasin de ki has'ında, sesindeki samimiyetinde sevdim...
İnanıyorum ki; günlük bir adam değil! Öyle olanları çok gördü ama yazmadı bu tarih...
Şimdi esefle görüyorum ki, onun hakkında düşen her başlık, bir "alt başlıkla" nefret kusuyor... Biz kişilerle uğraşmaktan, yaptıklarını göremiyor, hatta at gözlüğü mü takıyoruz acaba...
Yaptıklarını görmek dedim ya... Gereksiz prosedürlerle zaman kaybetmeye dayanamayacak bir işim var... İşim gereği, zamanla yarışırken verdiği sözü tutmaya çalışan biriyim...
Ve istiyorum ki; İçindeyken övdüğümüz güzellikleri ve düzeni sevebilelim, sen az geri dur dediğinde karalamadan... Ulü'l-emr'e itaatle...
Kaleminiz kavi, yolunuz da, bahtınız da açık olan Değerli Şairimiz...
Nicelerine inşaAllah...
Her daim; Sevgim, saygım ve fiddareyn saadetler duamla...
Öncelikle başınız sağolsun diyorum, Allah tüm şehitlerimize gani gani rahmet eylesin,gerçekten çok elim bir olaydı.
Sevmek Gül hanım, sevmek için bir kalbi olmalı insanın, inanmak için,adanmak için bir kalbi olmalı.Rengi olmayan yada belli etmek istemeyen yuvarlak insanları sevemiyorum. vaktinizi almak istemem ama bir kaç kelime olsun dertleşmek isterim.Ben bu şiiri gezi olayları sırasında göz yaşı dökerek yazdım.Bu adam bir politikacı değil di benim için.Bu ümmetin izzeti,şerefi,namusuydu.Mazlumların umudu, acıyla yoğrulmuş tarihimizin,toprağımızın,kalplerimizin elleriyle yonttuğu bir duruştu.Her şiirime laf söylesinler,sırt dönsünler eleştirsinler alınmam ama bu şiir dünyanın dört bir yanında ki Müslümanların müşterek düşüncesiydi. Bu yüzdendir kırgınlığım.
Bu itibarla size özel olarak teşekkür ediyorum,desteğiniz bana moral verdi. Nice hatun kişi vardır ki aslında er kişidir,bu işler malum, yürek işidir. Baki selam ve saygılarımla.
Anlıyorum,biz bu memlekette yüz yıl da iktidar olsak zenci muamelesi görmekten kurtulamayacağız.Ama incindim gerçekten.Nazım hikmet, Necip Fazıl siyasi şiir yazmıyor muydu.Onlara alkış tutan insanlar benim şiirime vebalı muamelesi yapıyor.Artık şiir eklemek gelmiyor içimden.
M.Kemal Serhatlı tarafından 6/28/2018 3:53:46 PM zamanında düzenlenmiştir.