Karanlık bir sokaktan Geçer gibi geçtim gözlerinden bir cinnet vakti Uyanmasın diye sesimden huzursuz ruhlar Avucumdaki ateşi kalbimden gizledim Yandım Suyun içinde bile yandım ama ağlamadım.
Gözlerimde donup kalan hüznün dudaklarıyla İlk kez dokunduğumda dudaklarına Bilmiyordum, Gitmelerin ölüm kadar soğuk Kalmanın yaşamak kadar zor Ve senin bir adının da Melal olduğunu.
Belki de bu yüzden Bu kadar çok sevdim geceleri. Adımlarının, İçimdeki bütün hezeyanları Bastıran sessizliğini, Tenhalarında büyüttüğüm özlemimi, İptilamın senin adınla başlayan nevmidini. Ama en çok da Saçlarından ay ışığı damladığı zaman İçimdeki çocuğun Bana seni sevdiğimi söylemesini.
Ahh, ruhumu yıkayan ateşsin sen ey acı Aşkı sınayan korku, Aklı unutan intihar Ve adını yaşatan ölümsün dudaklarımda. Gel üstüme gel yine istiva et gözlerimi Keder öldürmüyor nasılsa insanı Yaşatıyor tükenen hayatlarının seyrinde.
Kendinde mahkûm bir duvarım ben Yüzümde anlatabildiğim kadar hasret Anlatamadığım kadar nedametle bekliyorum seni. Ben ki iki ölümün varisi Kendi izmihlalinin sessiz şahidi Gel yine Şakaklarımdan in sokul kalbime.
Nasıl olsa bir gün Bir yıldız gibi düşer ölüm karanlığına mağribin. La mevcude İllallah der içimden bir ses La mevcude İllallah.. Aydınlanır vechi, ezher olur gecemin.
Kalbimde ki çocuğun gözlerinden öp ey acı Dokun usulca saçlarına Kapatmadan önce gözlerimi Gel, son kez... Gel son kez dokun ruhuma.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Melal şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Melal şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
..şiirin hası demek yeterli sanırim okutuyorsa birkaç kez ve zorluyorsa anlamaları köşeye sıkışmıştır kifayet etmez artık sözcükler beğeni butonuna yapışır parmağınız tebriklerimle kutlarım...
Kalemin susmasın
________________________________Selamlar