Sevgili çocuklarım, artık size kırmızı uçurtmalar yapamayacağım ama siz avuçlarınızda hep umuda uçan bir kelebek büyütün yıldızlarla dolu gecelerimi kaybediyorum artık beni bir daha göremeyeceğiniz için üzülmeyin ben baktığınız her yerde olacağım
sevgili karıcığım, ıstırabını çok iyi anlıyorum ama hayat denilen kavga acısız olmuyor
bilmeni isterim ki üzerime düşen şu büyük demir parçası acıtmıyor da canımı seni ve çocuklarımı bir daha göremeyeceğim kapkara bir boşluğa bırakıyor beni
unutmak istiyorum ama unutamıyorum aslında hatırladığım tek şey seni ve çocuklarımızı çok seviyorum iyi ki hatırlıyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
karanlık dünya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
karanlık dünya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok kavgallar verdim bu hayatta ama hepsi boş sağlığımdan etti beni hayat kafaya takarsan kanser olur kemoterapi ilaçları ile eritirler seni bizi erittikleri gibi dost allaha emanet ol.
ne denir ki...yürek sızısı sarmışsa her hücremizi her zerremizi...onlar nur içinde yatsın...ya buna sebep olanlar...onlar rahat uyuyacaklarmı acaba yumuşak yastıklarında...teşekkürler... yüreğe...hep saygımla...
Bir z/aman bekledim ..gece ve sancı sandığım her saat Kordonları kırık saatlerin Ahh oğlum, kızım,,annem,,babam Ve.. Sevdiceğim.. Karaydı ezberim Karaydı kazdığım Oysa ak olacaktık ömre ve hayata dair Bir aman dedim Bir heyula düş sardım cigarama Nefessiz kaldım
diye ekledım..güne anlam ve hüzün katmış...sonsuz tebriğimle
Hayatını kaybeden kardeşlerimize Allah gani gani rahmet eylesin. Milletimizin başı sağ olsun. Allah bu tür kaza ve belalardan milletimizi korusun!
Çok güzel bir şiirdi. Şehitlerimize Allah'tan rahmet diliyorum. SOMA Maden sahibi MASON Alp Gürkan!! Masonların resmî yayını MİMAR SİNAN DERGİSİ'nin de yazarıdır. Şirket sahibi ALP GÜRKAN da KOÇ HOLDİNG bünyesinde çalışmaktadır. Olay İsrail'in kuruluş yıldönümü günü meydana gelmiştir.. Olayın sorumlusu MASONLAR, ALP GÜRKAN ve KOÇ HOLDİNG'dir. Çalışma ilkesini İsrail'in haklarını korumak ve savunmak olarak belirleyen Yahudi Axel Springer Verlag A.G Medya Şirketi ile ortak olan DOĞAN MEDYA da haber, provakasyon ve yorumlarıyla bu olayın içindedir. Bunun bir kaza olduğuna kesinlikle inanmıyorum. Bu şer tayfasının olduğu yerde hüsni zan yapmak da mümkün değildir. Bu olay İsrail'in kuruluş yıldönümü kutlamasına Türkiye'deki Yahudi sermayesi ve Masonların bir katkısıdır. Bu alçak bir sabotajdan, Türkiye'yi kaosa sürükleme girişiminden başka bir şey değildir.
Soma'daki facia, yüreğimizi yaktı. Manisa'nın ...Ateşi... Bu noktada söylenecek sözler tükeniyor. Hiçbirşey bir insan canından daha değerli değil... Keşke bunun bilincini hiç unutmasak duyarlılığınızı degerli kaleminizi kutluyor sayfanızdan gözyaşlarımla ayrılıyorum...
ne yazık ki ateş düştüğü yeri yakıyor arkadaşım, bizler bir müddet sonra kendi hayatlarımızın kargaşası içinde sakinleşip alışacağız bu duruma... ne yazık ki :(...
sanırım elimizden gelen en iyi şey kaybettiklerimizi ve ailelerini dualarımızdan eksik etmemek olacak...
Günlerdir, gözlerimin göremediği, hep hışırtılı bir frekanstan duyduğum haberleri dinleyipte dayanabilmenin verdiği sancıyı tutmaktan yoruldum sanırım.
Sanırım hayat denilen bu kavga gerçekten acısız olmuyor... Ekmek davasına ocakları tüttürmek için kullanılan kömür şimdi nasıl olurda yetim bırakır ocakları...
Size teşekkür ederim de, Peki ya arkada kalanlar... Onların ıstırabını anlayabilmemiz imkansız...
Sevgili annem, ak sütünle büyüdüm, babamın kömür karası gözlerine benzeyen bir yer de nefessiz kalmaya başladım...
Gönül dostu; sizi ve şiirinizi sevgi dolu tebrik ediyorum…
Okuyarak beğendim…
....................................Saygı ve Selamlar...