Okuduğunuz şiir 18.3.2014 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Düş Kırgınlığı
İltihaplanmış bir gecenin şakağından düşerken Tut ellerimi. L ü t f e n! Kaybolmak istiyorum serçe parmağının boşluğunda.
Biraz sev(sen) beni. A z ı c ı k. İnan sana varılmayacak yolların Yürünmeyecek kaldırımların kırardım ayaklarını. Sev(sen) ama…
Annesiz rahmimin huzura kalk(ma)dığından beri Ellerimin vuruş sesinden toplarım yitirmişliğimi. Bir k/adın kalır ötelerime Ve sen çokluğumda tufan olursun. B i l m e d e n. Gözlerinde elaya çalan gerçekler Göğüs aralarıma yalan diye bırakılan Ağlamaklı binlerce harf olursun. Hece hece…
Yokluğunu hayal etmeyen beynim Bedeninin iz düşümünde kayboldum. En aciz yokluğum olurken kırdım siluetimi. Ki; Saçlarımın en siyaha çalan yanlarından sallanan Binlerce beyaz telin arasında kendimi katletmeye çalışan bir sabi’nin sevaplarına yüz sürer faili meçhul suretim. Tek vuruşluk kör bir kurşun gibi Alnıma defalarca dayayıp Yaşamak için seni ölümsüzleşmek! Yakamın kırılmış belinde sıkıştırdım seni. Yaşımın alabildiğince otuz Ve gözlerimin baka bildiğince renk oldun. İntiharlı ölünün kılınmayacak namazı gibi Ecelin son nefesinde sıkışan can oldun Aza değmeyecek nefsimle!
Ve vakti gelmişse ayrılığın Acıtmayı iyi bili(yo)r insan. * Aslında acımamalı ’ gitme ’ derken! Şimdi hesapsızca kurulan bir düzenin Hesaplıca gidenileninden getirmeyin bana Zehir zıkkım olsun sevmelere!
Silinmiş yolların kıymıkları batarken yüreğime ellerime Ayak çizgilerimde nasır olursun Sen bana ‘’ git ‘’ derken kendi nasırıma Görmeden basan ben olurken…
Boğazıma düğümlediğim mavi şalın ipi çekilmedi daha. Bir adım atsam bir adın kalmayacak gerimde. Ve bilirim çeksem saçlarımı Tutunacak bir gökyüzü bulamam.
Kırılmış bir rüzgâr ayaklarımı yerden keserken Söylemeliydim sana Ve sen dinlemeliydin beni. Gidersen şimşeğin maviliği yıkar beni Odamın paslı camlarında kaybolur adın Her yanım ölüm kokmaya başlar Mezarlar ceset kabul etmezken Ruhumun dikiş tutmayan yanından başla Dudaklarınla dokunmaya… H a d i!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düş Kırgınlığı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düş Kırgınlığı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Umudu avuçlayıp dil yarıklarına sakladım, biliyorum yokluğunda fırtına kopacak, bende kalan gelme ihtimalini önüne katacak.! Ondandır bu kadar kaygım, geceye isyanım, öfkem ve umudu bu kadar kuytulara gömüşüm, her yanım düş kırığından kanıyor.!........ diyesim geldi ay yüzlüm af buyur, şiir kadar severim seni...
Öyle güzeldin ki şiir, avuçlarımdan tutup içine çektin, beni mi anlattın ne.? Bir parçam kalmış dizelerde, arayıp buldu beni...
Güne düşen güzelliği kutlarım nice seçkilere prensesim...♥
UMUT ve DOSTCA
ASMEROZ-62(Gülşen Polat) tarafından 3/19/2014 3:49:45 AM zamanında düzenlenmiştir.
giden gidiyor geride kalanın halleri dökülüyor hecelere paslı camlarda görünen hayallerle.... ve bitmeyen umutlar.... güzel di şiir teşekkür ederim şair
``Ve vakti gelmişse ayrılığın Acıtmayı iyi bili(yo)r insan. * Aslında acımamalı ’’ gitme ’’ derken! Şimdi hesapsızca kurulan bir düzenin Hesaplıca gidenileninden getirmeyin bana Zehir zıkkım olsun sevmelere! ``
derken bile üzüntüyü kırgınlığı anlatır gibiydin şairem...
Sevmese dökülürmü dudaklardan bu dizeler Önce kendine snra kaleme yüklersin serzenişi Ve kalem ne yazması gerektiğini iyi bilsede Çok zaman hüznü akıtır yürekten beyaz sahifelere
Yanarken ateşin harı satır aralarında Gözyaşı ile bazen söndürmeye çalışır acizce Ancak kavrulmuştur çoktan dili şiirin Bu nedenledir ki okuyana ''ah'' çektirir
Tıpkı şuan içime çektiğim ah`lar gibi Derindi, yaktı desem yeri
Tebrik ederim bu duygulu ve güçlü kalemi hem dilimden hem yüreğimden geçenler adına
Aşk`ın taşıdığı bütün yükler hatrına
Kutlarım tekrar canımm benimmm, güne düşsün şiirin ki nasiplensin nasipsizler
İşgal etmek isterdim sabaha dek sayfanı lâkin,
uyku gözlerime ağırlık yapıyor fazlasıyla beğendim kutlarım emeğini...
Dostça hep
Zeynepece tarafından 3/19/2014 3:30:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çok guzeldi.