Êy benim kıyama duran sesim Nicedir Yüreğimde aşikâre gezerdi adın. Sükûtumun serzenişleri duyulurdu balâ da. Bilmezdin bed-hâl oluşlarımı.
Ey Dilrûbâ Duyar mısın ab-ı çeşm yanıklarımı? Avaz avaz nârasını atıyorum acının. Sebebidir ayrılığın bağrımın gamında. Kalb-e duran hemâl-ini bilir misin? Mülteci topraklara a n d olsun Rişte-i cân ile melaline sığdırdım yüreğimi. Ve artık dûzeh bana hâk! Ölüm hâk!
Ey Dilrûbâ Hicr-ine yasladım ömrümü Artık ahvâlim Gûm-nâm. Ağma satırlarımın serkeşliğinden gurbet kalır içimde Anadan üryan reşk ile.
Ey Dilrûbâ Yârdan gelen aşk hâkkına. Yâratanın adıyla, Nâm-ı ağyar. Kâh kâm…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dilrûbâ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dilrûbâ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül Dostu; Albenili kelimelerle süslenen Şiirin duygularla şahane dans gösterisi... Kız çocuklarımızı okutalım… ......................................... Saygı ve selamlar..
Albenili kelimelerle süslenen Şiirin duygularla şahane dans gösterisi...
Kız çocuklarımızı okutalım…
......................................... Saygı ve selamlar..