saydım, tam üç yüz altmış dört adım unutma not al bir kenara yarın töre/n var! . . nesin sen be kadın cam kenarı bilet? yoksa ücreti peşin ödenmiş bir suskunluk değil mi neyin berdelisin sen ha neyin bedeli al şu leylakları da koy yüzüne öyle göz teriyle! göstere göstere gösteriye gidilir mi yarın töre/n var! unutturma e mi!
Kadın - Gerçek
şuraya bak tam şuraya ayna görüyor musun yıllar nasıl yol almış alnımda ya tekerlek izlerini! medeniyet deniyor buna hayat... çocuklarınla on beş yaş oluyor aranda " beş taş"ı elinden er aldıklarında!
Kadın - Hayâl
çekme gözler büzüşür anadan perdâhı geniş bir zaman bu an al attan evrilir beli kuşaklı kadın tüm özlemi parlar cıvıl gözlerinde ahreti de içindedir cehennemi de bir kadın sevmişse! değil evlenmişse!
. . .
hayâl bu ya...
zaman uzun tırnaklı fâhişedir kesilir baykuş sesleri diner fırtına! . . uzun yılların tırnakları geçer adamın sırtına kırmızı bir ay yanağına fısıldar hasretle kadın beni unutacaksan hiç tutma
sevmeyi bilir misin sen adam tutmayı değil okşamayı bir elması nar ağacı koklamayı kandırmadan sevmeyi bir kadını
Adam / Hayâl
kandırır mıyım hiç seni hadi gel yaslan tenime birlikte okuyalım bu dü/eti yok tedirgin olma yaklaş unutur muyum hiç bilmem mi bugün martın sekizi bugün kandırılanların günü bugün günlerden testesteron perhizi! unutanın anasını avra... yok emmisini amcasını...
saat on ikiyi vurunca hatırlat e mi bir de kaset atarız o biçim " arenada beş ara holde elli"
hep güleriz ya ağlanacak hâlimize hadi gülün gâri!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Testesteron Perhizi / Bir 8 Mart Şiiri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Testesteron Perhizi / Bir 8 Mart Şiiri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsan bazen bazı şeyleri ne çabuk unutmak istiyor . Ya da unuttuğunu sanıp beyninin arkasına atıp ,hiç yaşamamış olduğunu kabul etmek istiyor ve bunu da birşey önüne çıkıp hatırlatana kadar da yapıyor.. Bunu anladım okuyunca şiirinizi bugüne özel...
Teşekkürler gülümsetme çabanıza
Saygılarımla