kırık havalı ayrılık sonatı bu çatlaklardan sızan biraz gam hepsi o her şey yerli yerinde şükür şükür sadece doku ezikliği! iyiyim ben sadece sezsizlik soluyor dizeler geçer birazdan arada öyle olur öyle olmalı içerde kilitli kalmış ruhum çözülür bu düğüm dibini unutur mu hiç mum!
gelir yine döner yurduna biliyorum biter bu kavrayış bozukluğu diyorum bu irice pas payı kucaklar yine sımsıkı yaşam ağacım
bilmezsiniz siz uzun yılların tırnakları var bu bedende bitmez, bitemez böyle orta yerde diner elbet parlamış atlar gibi rüzgar at elinden o makası zaman, at içimde gölgeler büyüyor!
köreldi mi gözlerin deklanşör sağır mı oldunuz şarkılar ürkütmüyor mu sizi de bu suskunluk bu ince cerahat kolay mı bir çırpıda koca tarihi tahrif etmek unutmak
gece olmalı oralarda yıldızlar uyuyor! ya da ara vermiş sinema biter birazdan işte duyuyorum alkışları . . boş bir aksiseda kalıyor geriye âniden kaldırınca kilimleri ondan olmalı ki; tepeler dağlardan hep alacaklı!
asfalt bile dayanmıyor suya içine oturuyor insanın zamane filmleri anlatması faciâ bu târifi zor manayı zaman ne acıklı!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
En Acıklı Zaman şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
En Acıklı Zaman şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.