Kül rengi gözlerinden düşen kıyametin son çırpınışıdır bu!
Şeytan yüzlü insanlar kıbleme dokunduğunda Âh kesilir şakağımın sen yarasında. Gurbetimden öksüz uçarken martılar Elleri boynunda bir ölünün fermanı yazılır. Ve sağır kalmışken ahmaklığıma Ellerinin kenarına düşerim H a b e r s i z c e.
S ö y l e Hem de defalarca
Gökyüzü üşürken elleri yorgun bir sabahta Islanır mı dudakların yabancı biri öptüğünde Zan altında düşüncelerim. Hangi aynada kırılsa suretim Ruhum çırılçıplak! Eşikte intihar içiyor bakirliğim Mevsim yine sonbahar.
Féracesi yırtılmış yüzümün Gözlerimin terinden düşer kaderim Kefen boşluğu bir ömürde Keder diye dikiş tutmayan dillerde Y e m i n olurum. Şimdi Hangi tarafımdan düşmeli dilim Yokluğunun alnından mıhlanırken nefesim.
K e ş k e Âh keşke
Şehrin korkak lambaları üstüme devriliyor Acı bir melodi yankılanır kulak mememde Kimselerin haberi yoktu Seni ağlardım defalarca. Kirpiklerim ölüme kapanırdı Tanrıya yalvarırdı günahkarlar Gölgesi kan kuşmuş bir insanın İsyanından başlardı h a y a t denilen şey Ötelerime yokluk olurdun Daha adın aklıma sığmazken.
Hadi biraz s a ğ ı r kal Boşluğumda
Gözlerinin mezarında saklanırken Sen hangi şeytanın tırnaklarında uyuya kaldın? Günahlarına ortaklık etmekten yoruldu avuç içim Sabır yâ sabır! Affı olan günahıma tövbe B i n l e r c e. Cehennemi yol bilmemişken ayak uçlarım Annemin seccadesinde uyurdum. Kefensiz bir ölüymüşüm aslında Annesi olmayan bir şehirde ağlıyor ö m r ü m.
Kırık bir beşikte kundaklanırken her acı Hasretin boğduğu o ince çizgide Dirilip dirilip sana yetişemeden Bağ bozumu ülkelerde kesildi nefesim! Babamdan ödünç aldığım tespih taneleri kurumadı A v u ç l a r ı m d a. Meğerse Bir şâhadet bir tekbir getirmeliymişim Ecel beni içinden guslederken.
Hesapsız bir iç çekişin Damarlarında gezinirken İçimde tutmayan bir dikiş! Hayatın sillesini yemiş yüzümün öte ki yanı. Ne vakit dokunsam yokluğunun ayazlığına Taş kesilir gözlerim. Şimdi ne kadar feryat etsem Öyle kalabalık ki düşüncelerim Gündüzü solmuş bir iklimde ayaklarım parçalanır Merhametsiz bir gazap dolanır boynuma İçimde ki çocuk ağlar defalarca…
Biraz i n s a f et
Şahadet düşer dudağımın yarıldığı yere T a n r ı susar. Ve kana kana ölümü öper dudaklar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şérh şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şérh şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiir anlatımı akışı ve insanın yüreğine kıpır kıpır bir şeyler anlatıyor kutlarım şiir hayatınız da ve yaşamınız da daima başarılı günler sizinle olsun
sadece dinledim
hiç bitmesin dediğim bir
şiir bir seslenişti
kutladım şairim