Rüzgarsız bir terk edişin En can alıcı ölümüydü Yarınsız beşikte kundaklandığım.
Yıllardır dudağımda biriktirdiklerim Göğüs ucumdan sere serpe göğe uzandı. Ellerimde yaşayamadıklarımın B e d e l i. Mahşerin alın yazısına düştü cüssem Hançere takılmış bir canın feryadıyla. Eceli saklar oldum taze ruhumda. Ney sesleri yankılandı odamın kırık, dökük duvarlarında. Ardıma dayandı ölü bir bebeğin hıçkırıkları. Kırılmış bir tabutun içine saklandı dişlerimin rengi Günah keçisinin ayağına bağlanırken bir ruh Kıyameti doğurur bir Anka. Hasta bir serçenin gözyaşlarına asılır B o y n u m. Yetiş ya Rabb Dilimde tövbelerimi peydahlıyorken bir dua Şeytanın tırnakları ısırıyor A n n e s i z l i ğ i m i.
Katran karası gecelerde Boğulur Yusuf yüzlü çocuklar. Ve hiç kimse inanmaz söylediklerime Bir aşkın salası bir minareden yükselir.
A n d olsun içimde közlenen acıya Ecel dolansın ki şah damarıma Artık sevmem seni. Kanayan gözlerimden bilirim Bir ölüm bir cenin peydahlar hayata. Ötelerden gelen dacca ile infaz edilsin ruhum Annemin parmaklarının arasından arta kalan Ayetler yetişir günahkarlığımın Aciz kurak topraklarına.
H i r a ‘nın minberinde yok olsam Geçmişimin yırtık hüznü ile Ö l ü m ü n soğuk ülkesi yetişir Ruhumun zan yarasına.
Kör ateşlerin ışığını sen tut Küf bağlamış kalbimden Yad ediyorum kuraksız kelimelerimi Aklıma düştükçe hayalin Zina ediyorum ayyaş bir ruhun içinde Cehennem hakken yoluma Dudaklarıma kıyamet sürülüyor Ve iblis geziniyor hallerimde Ey cinnetime ortaklık eden sen Katre katre öl gözlerimde. Birazdan semaya duracak aklım Akıttığım her göz yaşlarımda Aklanacağım Meryem misali Hükmü giydirilmemiş bir ormanda.
Saçlarımın kıymığına asılsın ki suretim Sevmemeliyim seni Ardım sıra can vermeli ruhum Ölüm beşiğinde defalarca sallansam Kundaklanmamış bir cenin miktarınca Terk etmeliyim seni Sırtıma yüklenirken bir mezar Sevap ve günah arası A r a f ‘a düşmeli boynumun bir parçası Sıratın kılıcından geçer mi öksüz l/i(n)san Tespih taneleri p/aklar mı hıçkırıklarımı?
Ey aklıma peşkeş çektiğim Ey gözlerinin sıratına ruhumu heba ettiğim Bir doğum duasında Bir intihar bedduasında Tövbe kusmalıyım avuçlarıma Yokluğunun kefensiz üryanlığından Beşikte yeniden dirilmeli ruh D e s t u r a ş k! Ölüm miktarınca düş yakamdan.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kefensiz Çığlık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kefensiz Çığlık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
AsSkın uzun zamandır tanırım..Kendisi çok nadide bir insandır.. Kimsenin yazdıklarını çalmak gibi bir düşüncesi aklından dahi geçmez. Velev ki sayın Hazer Hanımın şiirlerini okuduğunu bile zannetmiyorum..Şahsen bende hiç okumamıştım şiirlerinizi.Bu yorumunuzu okuyunca şöyle bir iki şiirinize baktım..Taktire şayan bir kaleminiz var..Okumamak benim kayıbımdır.
Ve Hazer Hanım sizin satırlarınızda benzerlik olabilir..Ama değilmidir ki sizin yazdıklarınız da ender bulunur kimsenin duymadığı kelimeler değildir. Hepimizin günlük olaylarda kullandığımız kelimelerdir bunlar.Şiirde benzerlik yok..Sadece bazı kelimeler sizin şiirinizle örtüşmüş ki bu da çok doğaldır.
AsSkın her zaman emeğe saygı duyan bir insandır ve kendisi de şiire saygı duyan bir insandır..Bunları onu yakından tanıdığım için yazma gereği duydum.Yoksa kimsenin Avukatlığını yapmaya merakli bir insan değilimdir.
Sadece bu güzel şiiri böylesine karalanmasından hoşlanmadım..Ben AsSkın cevabını beklemeye bile gerek duymuyorum..Çünkü sizin yazdıklarınızı okuyunca gerçekten üzülecek bir karaktere sahiptir.
şahlanmış bir kısrak edasıyla rüzgarlara savrulmuş dizeler bütünlüğü
tebriklerim çok ça