Hangi savaştan çıksam biraz yenik, eksik çokça. kırıntılar kalıyor sade elde avuçta... Yoldan çıkmış zemberek; başıboş ilerliyor zaman netameli sancılara....
Ne zaman sığınsam gökyüzüne bir sağanak başlatır bulut kederli gözlerimde.. Yankısını duyarım bilmediğim seslerin içimin dehlizlerinde...
Hangi kıyıya vursa düşlerim karaya oturur yüzümdeki tebessüm Çalkantılar ikram olunur İkrah eder bedenim martıların telaşından...
Ne vakit düşsen aklıma; gelincikler kanar ardımda Yağmalanır sınır boylarım Yıkılır kumdan kaleler; çocuklar ağlaşır sokaklarımda...
Hangi denize ilişse gözlerim Vurgun yer mavi Dalgasında kırılır koca bir ömür Bir ömür dipten çürür..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiraze şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiraze şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gerçekten çok güzel bir şiir. Nasıl güne gelememiş, hayret ettim doğrusu. Her cümlede, her bölümde ayrı bir güzellik resmetmiş şairi. Her adımda düşünceler, her soluklanmada duygu sağanakları karşılıyor sizi. Bir okuduğunuzu bırakıp gidemiyorsunuz, tekrar tekrar okuyor, tadını son zerresine kadar çıkarma gayretinde oluyorsunuz... Çok güzel bir şiir... Keşke, güçlü bir ses tarafından seslendirilseydi.
Bu şiirin, her bölümü ayrı ayrı, uzun cümlelerle yorumlanabilir. Duyguların bir deniz serinliğinde kaleme alınması gerçekten çok başarılı... Kutluyorum şairini...
Geçtiğimiz aylarda Çanakkaleyi ziyaret etmiştim. Orada asosu dulaşırken rehberimiz insan yiyen taşlardan söz etti. Buradaki yapıların inşasında o taşlar kullanılmış. Bu taşlara şekil vermek öylesine zormuş ki, adlarını bu zorlukla işlenmelerinden almışlar.
Bir de masallarda kalburla su taşınması hadisesinden söz edilir. Çıplak sırtında tuz taşıyan aşığın hikâyesi de vardır. Yani zor olduğu içindir sevinin yüceliği. Yıldızlar yanıbaşımızda olsalardı neydi ki değerleri? Tebrikle.
Rahmetli annemden yadigâr, safiyâne sevmek ve böyle birini bulunca da hiç çekinmeden seviyor, takip ediyorum. Sende de sevgiden yana cömert bir kalp var ki bunu az çok görebiliyorum. Şiirlerin de harika olunca, katmerleniyor ilgim işte.
...
Dualarının kat kat fazlasını diliyorum, hayırlı geceler canım. Sen de eksik olma lütfennn.
Defterde o kadar başarılı isimler var ki... Hani bazen öyle oluyor ki, bir şairin yazdığı tek bir dize ya da yaptığı bir benzetme bile beni günlerce esir alabiliyor; büyülüyor hatta! Hal böyleyken; senin "varlığın deftere armağandır" sözün, öyle onurlandırdı ki beni; sırf bu tatlı söz için bile şair olunur yani! ;)
Ne kadar zarif ve candansın; egolarından sıyrılabilmeyi başarmış nadir insanlardan biri olman bile seni görmeden sevmeme koca bir sebeptir orta yerde!
Allah gönlünce versin her şeyi dilerim; kızınla, sevdiklerinle bir ömür sağlık ve huzur içinde yaşayasın...
Öpüyorum anaç gözlerinden canım, eksik olma hiç...
hangi yöne dönsem yüzümü yokluk vurur sillesini, hangi dala elim atsam, kurur benden beter… bir ben var ki, ruhunu sende bırakmış, bir sen var ki, seni bende unutmuş…
gitsem gidilmez yollar, dönsem dönülmez… bir kuyu ki dipsiz, düştükçe çoğalır derinliği eyy beni benden alıp giden yar, “göm beni suretine” orda kalayım!...
Detirtti şiirin affına sığınarak Özlem’im, gölge etmediğimi umarak, tüm kalbimle kutluyorum duygu yüklü şiirini, çok çok güzeldi, tekrar tekrar okunası…daima sevgimle can dost…
Varsın bu güzel şiiri gözler es geçsin.
Gönüller de günün şiiri olmuş ya, o yeter.
Şiir böyle yazılır işte.
Kazılır hafızalara.
Tebrikler, sevgiler bıraktım sayfana güzel yürekli şaire'm
Var ol.