ve işte yürüyordum koyu bir unutkanlığa ( unutmaktan çok korkarken seni...) ellerim cebimde kanter icinde boynumun eğilmişliğiyle nereye uğurlandığımı bilmeden....
adımlarıma çelmeler takıyordu kara toprak içine düşürmek istercesine.....
seninle kalabalıklaşan yüreğim her adımda tenhalaşıyordu.
acı acı bölüyordu cançekişlerim, geceyi koca şehir yabancılaşıyordu üzerime yürüyordu kalabalıklar.
ve ben , küçücük bir umutla ardıma dönüyordum yine - (ne olur ses ver ).......
-alabildiğine u z a k -alabildiğine k a r a n l ı k -alabildiğine özlem duyulası h a y a t ...........
sensizliğin yataklığına soyunurken ,tüm üşümüşlüğümle -teşekkür ediyordum , -ağırlandığım harflerine -bana da yer ayırdığın için ,sevdalı şiirlerine -kısacıkta olsa , aldığın için o hayata ....
yağarken kendime, sağanak sağanak içimden duyulan seslere karışıyordu gözyaşlarım susturamıyordum ağzına kadar dolu yüreğimle başrolu kaybolan bir romanın , en ıslak yerinde şehit veriyordum acıyan yanımı ,sevdandan umduklarıma .
biliyordum ağlayan yanımın yüzünü hiç kimse güldüremezdi senden sonra .
sen beni uzaklara bağışladın ya, suskunluğum , armağan olsun sana yar .
dilimin ucuna küsen kelimelerimin , kaçını kucaklayabilir şimdi yokluğun !!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şehit Veriyordum Acıyan Yanımı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şehit Veriyordum Acıyan Yanımı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
giden bir kendini götürmez ki uzaklara.. hançerenden yükselen nidalar da peşinden.. en önemlisi yüreğindir çekip giden kendinden.. ayrılık ve hüznün anlatımında çok başarılı dizeler yüreğinize sağlık olsun saygılar
Sen beni uzaklara bağışladın ya, suskunluğum , armağan olsun sana yar.
//Hangi şiire başlasam suskunum sana Dağ göğsünde bir kaya diliyle suskun Güneşte kavrulan bir kum tanesi Çatlayan dudaklarım oluyor her gece Yağmura suskun yaşamaya suskun Haykırabilsem Belki bir nehir köpürebilir sesimde Silinebilir kuraklığın bütün izleri Upuzun çöller vadileşebilir içimde
Hangi güzelliği özlesem suskunum sana Yürek boşluğunda bir of kadar suskun Özlüyorum seni masmavi Koşuyorum sana bembeyaz Ve kahroluyorum bir anda kapkara Ah oluyorum Of oluyorum Ve susuyorum Oysa haykırabilsem Işık yumağı bir pınar olur soluğum Ben saç tellerinde bir ezgi olmuşum Coşkuların her şahlanışında Sana deprem deprem susmuşum Ve sana susmaktan inan ki yorulmuşum ADNAN YÜCEL//
//Söylenecek sözün çokluğu,bazen insanı lâl bırakır. Tıkanır kalırsınız.Haklılığın suskunluğu,diğer suskunluklara benzemez;düğümü zor çözülür. MURATHAN MUNGAN//
//Sustuğun yerde bir şeyler kırılıyor. AHMET TELLİ//
Ne çok şey anlatmış hüzünlü yüreğiniz sustum... Hüzünde esse içime,yorumum duygularımda yoğunlaşınca lâl kaldım. Anlam ve anlatımı mükemmel şiirinize beğeni ve takdirlerimi bırakıyorum. Güzellikler hiç eksik olmasın yüreğinizden.Sevgi ve selamlarımla...
gidiyorum , yoklugun penceresınden son kez bir bakış alıp yuregıme koyuyorum.. şiir zorla sevgiyı , kederı işliyor insanın taşlaşmış yüreğine... kutlarım degerli dost..
Yürek komşum kader arkadaşım , sevdalı kadınım görsen halimi, eser yok gördüğünden :( parmaklarım her dakika tespih tanesi ,Sabır çek kadınım Ya Sabr......
son tren istasyonunda yağmuru gömerek rayların parlak aldatmasına geriye dönüp bakmadan geldim sana hislerim kuvvetli bu mevsimin serin yüzünde elimin sarkacında sımsıcak elini kavradım son bir müsade istiyerek yolların arası aşkını gözlerine boyadım...çok iyi...çook...
ağarken kendime, sağanak sağanak içimden duyulan seslere karışıyordu gözyaşlarım susturamıyordum ağzına kadar dolu yüreğimle başrolu kaybolan bir romanın , en ıslak yerinde şehit veriyordum acıyan yanımı ,sevdandan umduklarıma .
Kutlarım Seda kardeşim..Yüreğine ve sevdana selam olsun..
Acının dile küskün rengiyle ve korkunun rengini düşe bulayıp içtikçe biz, saydam bir yanılsama şavkı vurur yüreğimize. Sözcükler sökün ederken bedenimizden uzaklara ruhumuzdur bizden fazla acıyan ve o derinliktir dizelerde şiir ile özlemi kucaklayan. Cam suya düştüğünde acımsı bir ses çıkarması bundandır, bundandır canımızı acıtan suskuların kaşınan yaralarını okşadıkça kanayışımız... Tebrikler...