işitmez duvarlarda yankılanır kendi sesin ki elveda vaktidir zaman ...
*
gün gelir kendi sesinden başka hiç bir sesin yankısını duyamazsın kendi sesin yankılanır işitmez duvarlardan
bilirsin ki yalnızsındır oralarda gurbeti yaşar gibi sen de yabancılaşırsın bulunduğun yere
varlığın anlamsızlaşır ya da yokluğun hepsi de aynı şeydir hiç fark etmez iyi bilirsin
bir veda vakti yaklaşmıştır kapını çaldı çalacak eşyalarını toparlarsın sahipsiz şiirlerini de birer birer
işte o gün film kopar perdeler kapanır duyanın olmaz ne kötü mekandır öylesi bilirmisiniz dostlar
yanında oldukların duymaz da senin sesini okyanus ötelerinden gelen fısıltılar ya da talimatlar uygulanır sinsi bir şeytanın kahkahaları ve ayak seslerini hissedersin artık miden bile dayanmaz
birileri kendi çalıp kendi oynuyordur oyun da oynayan da sana uymaz dersin ki " eyvallah " yolcudur Abbas bağlasan durmaz ..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
işitmez duvarlarda yankılanır kendi sesin ki elveda vaktidir zaman ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
işitmez duvarlarda yankılanır kendi sesin ki elveda vaktidir zaman ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Teşekkür ederim değerli kalemdaşım... Bir elin parmak sayısını geçmeyecek kadar insan duyar duymasına da , istisna olarak kalmaktan kurtulamazlar onlar da...Genel kural , kulakların tıkanması , akılların durdurulması , yalnızca bakan ama göremeyen gözler oluşturulmasıdır.Toplumların sürü halinde kolayca güdülmesinin temel yöntemi budur ve her ortamda da uygulanır. Saygılarla...
:))) güzeldi şiir yürekli şair dost... Aynen öyle aslında ... Ben de aynı konuya şöyle katkıda bulunayım isterseniz : " hayat bir trendir içinde olanlar ya da bakanlar için o tren çok farklı görünür " " içindekiler iç yüzünü , bakanlar da dış yüzünü görürler " :))) Şu an aklıma geleni yazdım izninizle . Katkınız için teşekkür ediyorum. Selam ve saygı ile.