ışıksız bir ortam işte gecenin en karanlık versiyonu ne yok orada ? ışık yok ise, farkındalığı var mı ? kim farkında ki o karanlığın gözler kapanmış ise ? araziler var iken gerçek anlamda kullananı var mı ? halkın ekip biçebiliyor, üretebiliyor mu ? Ya ; zenginlikler var iken, yoksulluk diz boyu mu ? denizler var ise, balıkçılık var mı ? deniz ürünlerine ulaşabiliyor mu insanların ? üretim var mı ? gıdaya, ilaca, konuta kolayca erişebiliyor mu insanların ? adsız bir şiir olsun bu da şiir var olsa da, bunca yokluğun arasında adı da olmayıversin ne de olsa kimse fark etmeyecek gözler kulaklar kör ve sağır insanlar üç maymunu oynamakta iken varsın , yaşam da böylesine sürüp gitsin muhtemelen yaşam da yoktur bunca yokluğun arasında varsa bile yok hükmündedir aslında insan peki insan var mıdır ? insanlığın olmadığı yerde ...
Mert Yiğitcan ( Mehmet Kazım TEK ) 17 kasım 2023 / istanbul
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Adsız şiir ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Adsız şiir ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.