ruhunu saran karanlıkların farkındasızlığında kaybolan insanlığın gün güne uzaklaşmaktayken sanal ufkundan sen ; bilemeden kendini çözmeyi dahi düşünemediğin oysa önünde duran bir bulmacadaki binlerce sorudan da habersizsin ne yazık olsa olsa insansı bir yaratık olmanın dayanılmaz kolaycılığına sarılmışlığında boş teneke misali
kendi varlığının nedenlerinden ya da nedensizliğinden başlayarak asla merak etmediğin sonsuz sayıda şey dolanıp duruyor o karanlığın içinde oysa sende tık bile yok insansı …
Farkındasızlığın inanılır gibi değil umarsızlığın duyarsızlığın meraksızlığın düşüncesizliğinle ve gömülmüşlüğünle kendi ruhunun karanlıklarına beni de çekmeye çalışıyorsun insanlığımdan uzaklara
nedenini niçinini merak etmediğin o karanlıklar daha da çökecek ruhuna kendi farkındasızlığında yaşadığın zannındaki benliğin yeni karanlıkları üretirken bir değersizliğin sorumsuzluğunda umarsızlığınla duyarsızlığınla varlığını sürdüreceksin elbet de nereye kadar?
son nefese kadar dediğini duyar gibiyim de ah be insansı, ölüm bile yakışmalı aslında iyisiyle kötüsüyle bile olsa da ve hatta eceliyle ölmeli insan mesela.
Ah be insansı, Suçsuz günahsız çocuklar öldürülmemeli ve dahi; kimin ya da neyin tetikçisi haline getirildiğinden habersiz senin gibi sıradan ve zavallı insanlar Hatta, insansılar da …
... ...
. . . . . . . Mert Yiğitcan ( Mehmet Kazım Tek ) 12 Kasım 2023 / istanbul
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
çocuklar öldürülmemeli ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
çocuklar öldürülmemeli ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.