/ BİLGİDEN DÖNÜŞÜME : / / İnsanlara bilgi verirsiniz / Onlar bunu beyinlerinde bağlar / Siz onları deneyime yöneltirsiniz / Onlar dönüşüm geçirir / Kalplerini açtıkları anda bu dönüşümü ölçümlüyorsanız / Dönüşümü öğretmek için daha çok bilgi veriyorsunuz ve / Bilgi ile deneyim arasındaki uçurumu daraltıyorsunuz / Aynı düşünceler aynı seçimlere / Aynı seçimler aynı davranışlara / Aynı davranışlar aynı deneyimlere yönlendirir / Aynı deneyimler aynı duyguları üretir / Aynı duygular aynı düşünceleri çeker / Ve böylece sizin biyolojiniz hep aynı kalır. / Yeni düşünceler ise yeni seçimlere / Onlar da yeni davranışlara / Yeni davranışlar da yeni deneyimlere yöneltip yeni duygular üretir / Yeni duygular da yeni düşünceleri çeker / Ve buna TEKAMÜL denir…
Nörolog Dr. Joe Dispenza’ dan alıntı dır.
...
Tekamül nedir ? Tekamül ne değildir ?
Yeni düşünceler Yeni seçimler Yeni davranışlar Yeni deneyimler Yeni duygular Ve kendimize çekebildiğimiz : Yeni düşünceler …
peki ;
yeni düşüncelere, yeni seçimlere, yeni davranışlara, yeni deneyimlere, yeni duygulara bizler ne gözle bakıyoruz ?
Tekamül olayını nerelerde ve nasıl gerçekleştirmeyi düşünüyoruz ?
nasıl tekamül etmeyi düşünüyoruz sizce ?
bir sokak hayvanının yaşam hakkına ne gözle bakabiliyoruz ? ya da bir insanın yaşam hakkına ... tekamül edebildik mi ? tekamül edecek miyiz ? tekamül etmeye niyetli miyiz ?
Aklımda deli sorular ;)) deliriyor muyum nedir ;))
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aklımdaki deli sorular dan ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aklımdaki deli sorular dan ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tebrikler
sevgi saygımla hep