Gözlerinin karasından başlar kıyamet. Her gececehennem ateşinde yıkanırken İblis Azrail’in dudaklarından dökülür ecel. Bir Ezân sesi duyulur Arş-ı âlâ’dan yükselen. Ve bir Selâ sesi gelir hani o kıyamette son duyulan.
Üstü açık kalmış gecenin koynundan sayıklardım. ‘’ Her giden bir ceset getirirmiş evlere. ‘’ Eskiden korkardım söylemeye Ki; Dişlerimin arasında öldüğümde anladım.
Yetim bir gülüştü yarınlardan topladığım. Ben ne zaman boynumu büksem Sırat’ta takılı kalırdı ayak uçlarım.
Anlıyorum ki; Kirpiklerimin ucundan başlarmışım yok olmaya. Seni sevdiğim vakitse kaybolur muşum günahlarım da. Meğerse benim sevabım olmamış hiç. Dün gece Tanrı fısıldadı kulaklarıma.
Bil ki Ben ömrümde kefen giymemiştim. Ki üşümeseydim hiç.
//
Oysa ben daha annemden doğmadan önce Unuturdum seni. T e k b a ş ı m a
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Göğe Uzanan Huşû şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Göğe Uzanan Huşû şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çocukken biri ölmüş dendiğinde korkardım..En yakın amcamı kaybettim yüzüne bakamadım..Yine korktum. Ama düşünüyorum da gönlümüzde öyle çok ölü var ki.İster sevgili olsun ister kaybedilen dostlar olsun.Onları arada hafızamızdan çekerek bakamaya neden korkmayız bilmem..
Çok güzeldi..Çok şey anlattı..Çok şey hissettirdi..Kaleminiz susmasın dedim.
Ayvazim Deniz tarafından 10/16/2013 12:05:52 AM zamanında düzenlenmiştir.
Unuttu mu yüreğin yâr,
Unuttu mu aşkın merhametini ’
şirin başındaki bu dörtlük şahsıma ait güldürmedi aşk gözlerimi şiirimden alıntıdır Altına adımı yazarsanız mutlu olurum .Sevgiler ..
Arzu Karadoğan tarafından 4/5/2014 3:15:37 AM zamanında düzenlenmiştir.