Suskun bir vaveylaydım avuçlarında. Alnımda bırakılan koca bir ömür Kirpiklerinden öptüğüm kadar temiz değildi İ n s a n l a r. Oysa Her parçamla hazırdım sevmeye… Üşüyen ellerimin Ve titreyen saçlarıma aldırmadan.
Susarak büyüttük biz kalbimizdekileri. Daha gelmeden sevdik. Peki Acıyı ne kadar seviyoruz? Adım başı bir kırıklık varken ceplerimizde. Hiç kendini tökezlemezken hayat Saat: altı buçuk Belki unutulan bir sabaha açıyoruz gözlerimizi B i l m e d e n…
Kendini yenilemekten mustarip Hep aynı soru aslında. ‘’ bir ömrü kaç sevda eksiltebilirdi? ‘’ - Aşkların kokusu dünkü gibi Küflü. Benim yaşadığım Ya da senin, onun Bir hatırı yok bugünün. O yüzden hiç bilmediğim bir soru Kundaklar beynimdekileri. Ne kadar yaşaya bilir insan her şeyiyle? Ya da bir parça daha fazla fazla.
Biliyorum ki Kimsenin sevdasından başka gidecek bir yeri yok Kimse sevmek için yaşamaz aslında Acı var en derin de Bir adım öte, bir adım geride Sana diyemediğim anlatamadığım O kadar çok şey var ki eteklerimde Gözlerinin sabahında susup iç çekişlerim ya da Çocukluğum kadar büyümeyişlerimde.
Saçmalamayı seviyorumdur kim bilir Sevmek için gebermekten vaz geçiyorum Siz vazgeçmediniz mi sanki Mutlu son var mıydı sahi Nasıl tükenecek bu hayat Böyle geçmeyecek hiçbir acı İyi biliyorum. A ş k böyle usulca kendini bırakmayacak kimseye Sahi Her şeyinle öle bilir misin?
Beraber ölelim mi diye sormuyorum. Karanlık çok ürkütücü bir çıkmaz Gökyüzünde binlerce yağmurun sadece bir damlasına şahitlik etmiştik seninle H a t ı r l a s a n a. Mutlu oluşlarımızın hatıralarını unutmuştuk Belki çok geçmeden silmiştim bütün izleri Belki bir kıyamet sessizliğinde durmuştu dilim Unutmadım Kalbimin Her çığlığını Her Aşk Deyişini.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bitimsiz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bitimsiz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yanımda sen olmayınca başım ağrıların koynunda heyhattt! son bir aydır karnımda kuş besliyor gibiyim derin derin soluklanırken ürperiyor içim
yanımda sen olmayınca biraz insanlıktan sıyrılıp salınıyorum sokaklarda bir sarhoş edasıyla biraz sersem biraz savurgan biraz atılgan kaldırımlara
yanımda sen olmayınca yüzümün sağ tarafı uyuşur idare ederim solumla bütün fotoğraflarımızda gözlerine x işareti koydum başka açıdan bakınca dikkatimi çekmek istiyorum
bana borçlu olduğunu unutma
aff Allah'ım bilmiyorum öylesine siper aldım ki bu gece beni hiç bir düşünde bulamayacaksın
çok çok iyiydin şiir günümün şiiri olsun tebrikler kuzuum
Çok güzeldi kıymetli Zen... İncecik dokunuşlarıyla çok keyifle okuttu kendini şiir. Aşk' ın aslında çok da gözde büyütülmemesi gerektiğine dair izlenimlerdi sanki veya ben öyle anladım. Tutkudan öteye gidemeyen, ama hayatın merkezine çok da oturtmamak gerektiği. Mutlu aşk yoktu çünkü...
Çok Beğendim…
………………………………………. Saygı ve Selamlar…