Nasıl yazılabilirdi onca özlem Hangi cümleye giydirsem Hangi i mgeye gizlesem Çırılçıplak kalır Bir vakitgece aralığında Yorgun argın yakalanır.
Yağmurlar öperken dudağımı Annemin bakışları kadar uzak Henüz o şiiri yazamadım.
Nefes sese, ses kelimeye dönüşür İçimdeki duvarlara çarparak. Sevgili Unutmayasın; Ayrılık ölümden önce gelir.
Ah ayrılık! Uzun incecik sızıya bürünüp Her sonbahar Yüreğime taşınır.
Beklemek; Elbette ki zengin işiydi Ağlamak için çocuk olmak gerekmez ki Çok ağladım Çok bekledim Kaç şiir içimde öldü Kaç şiir, kaç gece Sular altında kaldı Bilir misin?
Oysa; Umudun feri sönmüştü Kıvrıla kıvrıla Ufukta yok olan bir trendi şimdi.
Vaktidir; Sönsün gökte yıldızlar Delice yağarken yağmurlar Yaşamak; Maharet işi besbelli Bu şiir bizi yetim bırakır Ölmeli sessizce Artık Zamanıdır Sevgili..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ayrılık Ölümden Önce Gelir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ayrılık Ölümden Önce Gelir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oysa yazmayı da şiir okumayı da nasıl özledim tahmin edemezsiniz..Epeyce uzak kaldım farkındayım şiirlerden, işlerimin yoğunluğundan ötürü.en kısa zamanda aranıza dönücem.sevgilerimle. (Yokluğumun hissedilmesi de ayrıca sevindirici)
Hoşa gidecek duygular toplanmış umutlarla raks etmekte...
Beğendim, içtenlikle kutlarım…
............................................................ Saygı ve Selamlar…