’’Şiir gibi bakan kadınlar, şiir’den anlayan adamları sevmeli. Sevmeli ki; ziyan olmasın o mısralar’’..
konuşacak üç beş kişi kalmıştık bir araya gelsek de zaten hiç konuşmazdık nuh’un tufanı gibiydi içimize attıklarımız
şimdilerde onlar da gitti mevsimlerle birlikte mavisi griye döndü gökyüzünün eksiliyor ömrüm ıtırca bir acı oturuyor göğsümün üstüne sanki dokunsam ufalanacak
yine havada özlem rüzgarları şiir şiir bakıyorum uzaklara hecehece soluyor sarı günler birikiyor avuçlarımda
karanfil kokan tüm sokaklar sana çıksa namussuzum saç diplerimden tırnak uçlarıma kadar özlemediysem seni faydası yok hiçbir tesellinin sevincim de sen hüzünlerim de dindirmeliyim bu ağrıyı gelmelisin bir eylül gecesinde
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ç/ağrı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ç/ağrı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"teksir kağıdında tutulan notlar aç ölmeye eşittir okunmayan kitaplar beni demli bir çayın yarısında bırakıp bir noktanın mahremiyetine gizlenip gitmeler (işte senin bu depresif yanını sevdim)"
Şiirli gönlüne sağlık, tadında bir şiir sahnede duygular saçmakta… Beğendim, içtenlikle kutlarım… ............................................................ Saygı ve Selamlar…
2 yıl önceydi yanlış anımsamıyorsam o kitap çıkmıştı.alınacaklar listesine de eklemiştim ama henüz edinmedim..Şiir yoldaşlığı ne güzel değil mi Fikret arada sırada da olsa şiir de buluşmak. Özlemlerin dinmesi temennisiyle Sevgiyle kal.
namussuzum saç diplerimden tırnak uçlarıma kadar özlemediysem seni
Yitik özlemler barındırıyoruz içimizde. Her anımsadığımızda yaralandığımız Ki; özlem bir arayıştır Dile gelen gelmeyen düşlerin adıdır çoğu kez sararmış fotoğraflardan bilincimize yol alan güzelliklerdir ve umuda içimizde taşıdığımız çocuğun ardından olanca gücümüzle koşmaktır Göğün maviliğinde kanatlanıp yeni dünyalara göçmektir özlem Ve Özlem adını bilmediğimiz, tanımlayamadığımız duyguları somutlaştırma çabasıdır.
Şiir çok güzeldi şair Tebrik ederim Emeğine Yüreğine sağlık Dostlukla...
aç ölmeye eşittir okunmayan kitaplar
beni demli bir çayın yarısında bırakıp
bir noktanın mahremiyetine gizlenip gitmeler
(işte senin bu depresif yanını sevdim)"
Tebrikler..