’’İçimin sesi de olmasa ölürüm yalnızlıktan.’’ Oğuz Atay
Nicedir gözlerimde taşırım hüznün kuyusunu Yok, yok öyle sandığınız gibi aşktan meşkten değil Yalnızlık hiç değil İçimin sesiyle orduları deviririz Sonbahar olmalıydı bunun nedeni Cama vuran yağmur tanecikleri Ve rüzgar yüreğimin ezgilerini besteleyebilseydi Beethoven kıskanırdı.
Dalından her düşen yaprağa üzülürken Her gün dünün müsveddesiyken Çakan şimşekler gözlerimde bir bir patlarken Hala terkedilmiş bir kız çocuğu gibi korkuyor oluşum Nedendir bilemedim.
Geçen zamana mı Kendimden eksilttiklerime mi Sarıldığım umutları yitirişime mi Kızgınlık ve kırgınlıklar da gelir arkasından O’na mı kendime mi üzülecektim hiç bilemedim.
Öyle ya da böyle İçini dağlayan buz gibi gerçekle Bir kez daha demir alma zamanı gelmiştir Cesaretin varsa Bazen çaresizlikten Bir cesede sarılırcasına Bazen bir gün her şey değişir umuduyla Kelimelerinle savaşırsın.
Yüzleşmeye korkarsın Bilirsin de bilemiyorum dersin Kurtçuk misali beynini kemirir durur düşünceler Sonbahar ve derken kış Upuzun ve soğuk olur geceler Ürperir dokunamazsın.
Kefeni bir kimlik gibi üzerine giymeye çalışan Kentlerin sessizliğinde Gücünü aldığı kalemiyle Söndürün artık ışıkları Şairler yalnız ölür.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şairler Yalnız Ölür şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şairler Yalnız Ölür şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
söndürün artık ışıklarları şairler yalnız ölür --kalemine sağlık içli bir şiir lutluyorum evet belki şairler yalnız ölür ama yazdığı şiirlere bir ruh vermişse içtenlikle yazılmışsa yalnız ölen şairler daha çok hatırlanır
Yalnızlık sonsuzluk hecesinin çığlığı Biliriz ki; Sevgiliden ayrı kalınan günlerin, perişanlığa yol açtığını ve sevgiliyi beklerken karşılığında bir ömür verildiğini Ve yalnızca Sevgilinin gözlerinin, ellerinin ısıtması, yaşama canlılık verdiğini ve her anımsayış ta yaşamın üşümesinin ondan olduğunu biliriz
Ve Şairler yalnız ölür
Çünkü şairler yaralarının tuzunu hep sol tarafına sürerler Çünkü şiir şairin acıları sararken, kanayan yaralarından akan kanının sesi olur, yalnızlığının yarattığı üşümelerinde içini ısıtan bir dost eli, geceler boyu boğazını sıkan karanlığı kıran bir ışık olur ve şairin şiirdir yaşam yolunda en sadık dostu sevdası yol arkadaşı
Şairler ceplerinde şiirlerle yalnız ölür...
Tebrik ederim şairim şiir güzeldi Emeğine Yüreğine sağlık Dostlukla....
Yüzleşmeye korkarsın Bilirsin de bilemiyorum dersin Kurtçuk misali beynini kemirir durur düşünceler Sonbahar ve derken kış Upuzun ve soğuk olur geceler Ürperir dokunamazsın Kefeni bir kimlik gibi üzerine giymeye çalışan Kentlerin sessizliğinde Gücünü aldığı kalemiyle Söndürün artık ışıkları Şairler yalnız ölür.
İnceydi, sahidendi... Ölüm şairin kimliği Öldüğü ânı Gören varmı ki...
Beğendim, içtenlikle kutlarım…
............................................................ Saygı ve Selamlar…