Ölüm her zaman peşimden gelse de ben seni taşıyorum yanımda. ölümüne taşıyorum..
ölmek istersin bir ara hani gitmek istersin de tek bir adım atamazsın ya işte o ara.. o gidemediğin kilometrelerce uzak yollardan bir şair hüzünlerini sürgün edip yüreğinden en kırılgan en savunmasız ânında seni yakalayınca ölmek istersin bir ara hani gitmek istersin de tek bir adım atamazsın ya işte o ara..
uçsuz bucaksız deniz misâli acılar yanaşır dikiş tutturamadığın mavisi çalınmış kıyılarına hangi el dokunsa kimliksizsin kaybolursun karanlık kaldırımlarda hangi göze baksan kördüğüm el olur sana en âşina olduğun da bir kılıf uyduramazsın çıplaklığına..
kurduğun her düş çıkmaz sokaklara açılırsa maskesi düşer eğreti gülüşlerin boğulursun hıçkırıklarında kervanlar dolusu hüzünler şairin mısralarıyla yol almışsa sana yerleyeksan olursun ölmek istersin bir ara hani gitmek istersin de tek bir adım atamazsın ya işte o ara..
bu yüzdendir ki; alacaklıyım her şairden n’olurdu her mısranız gözyaşlarınızla ıslanmış olmasaydı kandili kısık gecelerde ilme ilme doladınız kelimeleri boğazımıza oya gibi nakış nakış iliştirdiniz yalnızlığı yakamıza kaç kez darağaçları kuruldu bilir misiniz ayak seslerine hasret odalarımızda gönül sandığınızda naftalinlediğiniz acılarınız n’olurdu sır kalsaydı..
yazınca mesut bahtiyar olacağız sandık ah! mirim görüyorsunuz ya yine yanıldık işte bu yüzden ölmek istiyorum bu ara hani gitmek istersin de tek bir adım atamazsın ya işte o ara..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sandık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sandık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hayat; bir mapushane avlusu yüzünün bir yanı bir gözün kelepçe, diğeri zindan dudağında ölü çiçekler her gece suratsız bir gardiyan örter çocuk cesedimi pencerelerde buğulanır avuçlarım ölüm kolay oysa ben yaşamaya idamım!
ölmekmi kurtuluş, kurtuluşmu ölüm işte o arayı yakalamak bütün mesele o arada.. Tebrikler..
kurduğun her düş çıkmaz sokaklara açılırsa maskesi düşer eğreti gülüşlerin boğulursun hıçkırıklarında kervanlar dolusu hüzünler şairin mısralarıyla yol almışsa sana yerleyeksan olursun ölmek istersin bir ara hani gitmek istersin de tek bir adım atamazsın ya işte o ara..
bu yüzdendir ki; alacaklıyım her şairden n’olurdu her mısranız gözyaşlarınızla ıslanmış olmasaydı kandili kısık gecelerde ilme ilme doladınız kelimeleri boğazımıza oya gibi nakış nakış iliştirdiniz yalnızlığı yakamıza kaç kez darağaçları kuruldu bilir misiniz ayak seslerine hasret odalarımızda gönül sandığınızda naftalinlediğiniz acılarınız n’olurdu sır kalsaydı..
yazınca mesut bahtiyar olacağız sandık ah! mirim görüyorsunuz ya yine yanıldık işte bu yüzden ölmek istiyorum bu ara hani gitmek istersin de tek bir adım atamazsın ya işte o ara..
Güzeldi anlam ve anlatım üstadım yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin hiç susmasın Selamlar
Birlikte can verecekken yaşama, emeğimizle harmanladığımız tüm sözler katili oldu sevdadan ayrı geçen gecelerimizin Hep sürüldü düşlerimiz kendi yurdundan O yüzden En çokta şairler alacaklıdır bu yaşamdan Ki, Bizler Sevdalarımızı insancıl bir geleceğin adı olsun diye sınaya sınaya sözü süze süze büyütük aşkı
Şiir çok güzeldi dil açısından (sözcük seçimi dize kurgusu biçim) yönünden de güzel bir şiir okudum
Tebrik ederim sevgili şair Emeğine Yüreğine sağlık Dostlukla...
Biliyor musun sevgili Özlem Can , siirini okuyunca cok sevdigim bir sarki geldi aklima ve hemen onu you tube - de buldum. Funda Arar söylüyor ;
çok sevdim suç sayıldı hiç sevmedim kabahat bir his diyorki bana çek git kendini arat çok sevdim suç sayıldı hiç sevmedim kabahat bir his diyorki bana ölde kendini arat
Hala dinliyorum .... Bu güzel siirinle özdeslesti sanki...
Benim güzel yürekli Sairim... Uzaklardan cok selam olsun.... Sevgimle....
ölüm dediğin yazılmış bir kere
dert etme sen onu
sen ölümden öte bir şeysin...
oldukça etkili bir
sevgi ve saygıyla