(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAĞMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAĞMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yorgunum… Ve hiç kimseyi , anlayacak takatim yok … Masum bir çocuk kadar beklentili … Bir ihtiyar kadar suskunum -alıntı
diyorum son günlerde...
şiirler konuşuyor şairim... Anlatıyor duyguları serbest şiiriniz de heceniz kadar güzel duygular sarıyor sarmalıyor hissettiriyor...her daim sevgim saygımla...
asa dediğimiz nedir ki kardeşim, daldan koparılmış bir kuru dal değil mi, sevgisini aşılamak için yollara düşen Yunus Emre'nin eline bir kuru dalı çok mu görecektim verdim gitti:)
Bu gün, bu serin Azerbaycan seherinde, birkaç kez gittik geldik, okuduk bu şiiri.
Sözün doğrusu, insan yorum yazmak istemiyor. Sanki şiirin güzelliği bozulacakmış gibi geliyor.
Duygular, gerçekten inanılmaz bir güzellikte aktarılmış. Esir alıyor bakışlarınızı satırlar.
Asuman'ın kişiliğinde hayat bulan hüzün, göz yaşı olmuş yağmış gözlerden... Şiir olmuş, dökülmüş kalemlerden... Gönülden gönüle yel olmuş esmiş... Kuş olmuş uçmuş...
''Yağma gözlerimden asuman! Islanmasın yanağım Aldırma kapalı avuçlarıma Hırsımdan sıkıyorum şiir yok! Gönderdiğin rüzgârlar uçurdu elimden Bulamadığım imgelerden rüşvet bekleme artık İstesem de veremem!''
Ne söz bulup çoğaltalım şimdi bu şiiri? Yağma işte Asuman!... Şiir mi kaldı gönülde? Söz mü kaldı dilde gönderecek? Ne varsa alıp gitti senden esen rüzgarlar...
''Yağma gözlerimden asuman!''
Islanmasın kirpiklerim, zira, çok iyilik var görmek istediğim, göremediğim...
''yağma gözlerimden asuman!'' Duyamadığım ezgiler çınlasın çevremde Uyanmak istiyorum kâbuslardan Ve yanmak ve yaşıyorum sanmak…''
//Eylül'dür ya; yaprak her tuttuğu daldan önce kırılır,sonra düşer. İnsan'dır ya; o da her güvendiği daldan önce kırılır,sonra düşer.//
Dizeler güçlü,düşünce dimdik.İç sesimizle dertleşir bazen sözcükler ve yaşanmışlıkların izlerini döker gün yüzüne, hepimizin yaşanmışlıklarına dokunur.Okur kendini bulursa dizelerde şiiri daha çok derine çeker. Duygudan düşünüşe,özden söze naif dilli şiirinize tebriklerimle. Kaleminiz daim,duygularınız umut dolu olsun. Sevgi ve selamlarımla.
Allah kimseyi kabus içinde yaşaymasın gecelerimizden bile uzak olsun. Serbest şiirini çok beğendim bilirsin Afetim şiirin tekniğinden hiç anlamam ama hece ölçüsüyle yazılmamış ama ben serbest şiirleri anlamı aha kendini özgür ifade ediyor diye daha mı çok seviyorum ne ama yanlış anlaşılmasın hece ölçülü şiirlerdede çok beğendiklerim var. Yüreğin dert görmesin
Ömrünüz bereketli olsun... Düşmeyin sakın...