(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÜÇÜK HANIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÜÇÜK HANIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne yapsam ne etsem girsem gözüne Başımı yaslasam senin dizine Menekşe gül lale döksem yüzüne Yüzün ay parçası nur küçük hanım.......................çok güzel tebrikler
ne kadar tatlı Allah acılarını göstermesin o sevgi mısralara o kadar güzel işlemiş ki insanın içini ısıtıveriyor usta kalemi tebrikler teşekkürler selamlar
Hocam, ne diyeyim Allah uzun, uzun ömürler nasip etsin. Hem küçük hanıma hem size. Sayfanıza güzellikler bıraktım kucak dolusu güllerle. Sevgiyle kalınız...
Afet ablacım torununuz mu varmış? Maşallah diyeceğim. Şiir çok hoş olmuş.Ne mutlu bizlere böyle sevgi dolu bir gönül'ü tanıyoruz gıyabi de olsa. Tebrik ediyorum ve mutluluklar diliyorum.
Oyyyy onun gamzelerini sevsinler.Ne mutlu o toruna böylesine güzel şiirler yazılıyor. Toruna bundan daha güzel bir hediye olamaz. Allah bağışlasın.İyi günlerini görün inşallah. Selam sevgi saygılar.
Okunası şiirdi usta kalemi engin yüreği ayakta alkışlıyorum Yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin susmasın ________________________________________________________Saygılar
Küçük hanım şiirle bu kadar mı güzel anlatılır her zamanki tadında şiir.. resimdeki küçük hanımda çok güzel fotoğrafın çekimide harika yani bir bütün olarak güzellikle ayrılıyorum sayfanızdan şairim sevgim saygımla..
İnsanın torunun olası geliyor ama herkese de yazılmaz böylesi güzel dizeler eminim küçük hanım da hak ediyordur Allah bağışlasın yüreğine sağlık Afet sultan
Allah nazardan korusun gamzeli bu küçüğü...bir derin özlem sarmış sanırım seni...ne büyük bir hasret ve ne şanslı bu küçük çocuk böyle bir şiir yazan bir yüreğin derin sevgisinin içinde...
geriye bana kutlamak kalır bir de bu güzel kız çocuğuna dua etmek... yürektem dizelerini kutlar, sonsuz saygılarımla ellerinden öperim can ablam...
Çok tatlı bir şiir, Küçük hanım daha da tatlı Rabbim bağışlasın korusun nazarlardan esirgesin bebegimi Torun evlattan tatlı yav. Dualarımla can kuzuma "Amasya elması" ellaam, Bi nazarlık tak heri KUL FİGANİ