umuyorum bir koşuda gececek boğazından anlam katacak anlatamadıklarıma hiç canı acımaz insanın inan! aklındakini kucaklayamadığında
sakın kızma bana tuttuğun aynanın göstermediği mekandayım diye içerleme dışlama alış
uzununa kurulmuşum say yüreğinin ya da biraz daha zaman lâzım fetihde öldü belki kader mızıktı veya
baştan hançerle zihnine sarnıçtaki su değil sevmek zehirlenmek bir kere ne dudaklarda kabahât var ne güneşyalancı fark ettin değil mi yeni yeni parmakların günlere yetmediğine!
bir berhüdâr aydınlık sardığında içini aklın sarıldığında uyku arası istilâcılarla kavuşmadığında kolların birbirine bil ki orada işte!
unut ya da musonları getir aklına -aldattıklarını, ağlattıklarını- kuyruğuna yetişemeyen köpekleri hatırla bir çöldü ve kurudu mavera bozuldu birlik öldü kumbara!
korkma! kavuşamasa da yaşıyor insan harcırâhı zaman oldukça senin de ömrünü götürür giden öğren...
şimdi dudaklarını daraltıp ’intikam alıyorsun gözün aydın sıra sana geldi’ filan diyorsan henüz beşinci mevsime gelmedin demektir ki; sıra hiç sana gelmez sabırla içinden ve gerçekten sevdiysen!
hani her şiir bir öğreti bırakır ardında bir ders ama sen gel bunu bir dönemin ödevi say olur mu kadim öğretmen!
dilerim ki
vuslat silah olmasın elinde suskunluk yaşam harcın ya başka birini sevmeyi dene! ya da sesinin sevince değdiği yerin
dört yıl üç ay kırkdokuz gün altı saat yirmi dakika uzağında bekle beni!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Alegorik Dönem Ödevi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Alegorik Dönem Ödevi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir ders
ama sen gel bunu
bir dönemin ödevi say olur mu
kadim öğretmen!
çok güzeldi güclü kalem..
sevgiler...